miercuri, 13 ianuarie 2016

Un colț de rai în Thailanda - O casă neobișnuită!

 În 2011,globetrotter-ul Steve Areen a început construcția unei
case neobișnuite în Thailanda.Aceasta a fost realizată în doar 6
săptămâni,cu un cost de 6.000 de dolari pentru materialele de 
bază,la care s-au s-au adăugat încă 3.000 de dolari pentru uși,
ferestre,scări și mobilă.
Construită pe un loc aflat într-o plantație organică de mango,
această casă de vis este nu numai prietenoasă cu mediul,
ci și practică.
sursă:aici
O zi frumoasă tuturor!
Vă mulțumesc de vizită și comentarii!

11 comentarii:

  1. I wish you a happy day my dear!
    Hug and kisses Crissi

    RăspundețiȘtergere
  2. Casa uimitoare și arată fabulos. Salutari si au o zi frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Așa o căsuță aș vrea și eu. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place casa, lumea de azi e prea originala si imi place asta ;)

    O zi superba sa ai. Liuba x

    RăspundețiȘtergere
  5. Astăzi mă întorc la normalitate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place la nebunie! Chiar daca sunt greu de mobilat, formele
    rotunde ma atrag. Adica... sa nu fie colturi!! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Superba locuinta! Foarte interesanta! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Boa tarde, a criatividade não tem limites, a casa muito original é linda e certamente confortável.
    AG

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum ne-ai obisnuit cu minunile,nu ma surprinde acesta casa.Cine s-ar fi gandit? Este interesanta si unica.Te pup Elena!

    RăspundețiȘtergere
  10. Excelentă ideea de casă ecologică, totuși, asta tot din prefabricate e făcută! :))
    Oricum, arată bine!

    Weekend plăcut, Elena! ☺

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur sa revad casa aceasta, o stiam si am fost foarte impresionata de ea si de costul f. bun.

    RăspundețiȘtergere