luni, 11 mai 2009

Doar tu şti...


Doar tu şti ca să desfaci,
Misterul tainic al iubirii,
De aceia,sincer,îmi şi placi
Cum îţi plac ţie trandafirii.

Din îmbrăţişarea ta nu vreau să scap
E prea fierbinte şi plăcută,
Vreau să iau viaţa de la cap
Pe o nouă cale,nebătută.

Sărutul tău să-mi fie leac
Ca bolile să nu m-atingă,
Dar ce magie să mai fac
Iubirea mea să nu se stingă?

Mergând prin viaţa în acelaşi pas
Prin dragoste să fim uniţi,
De-a lungul anilor ce ne-au rămas
Să fim mereu nedespărţiţi...

2 comentarii:

  1. O saptamana minunata cu multe bucuri si inpliniri,cu incredere ,speranta si multa iubire iti doresc din tot sufletul meu cu drag si pretuire !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ileana,
    Mulţumesc din suflet
    pentru cuvintele lăsate şi
    la rândul meu îţi doresc tot
    binele din lume,să fi iubită,fericită
    alături de cei dragi ţie şi te mai aştept.
    O seară frumoasă îţi doresc!
    Cu mul,mult drag,
    ELENA

    RăspundețiȘtergere