vineri, 2 noiembrie 2012

Vă invit la o plimbare în minunata natură - Weekend excelent tuturor vă doresc!

31 de comentarii:

  1. Buna,draga Elena!
    Cu mare placere m-am plimbat prin locurile acestea minunate!
    Te pup si te imbratisez cu mare drag!
    Pupici multi!
    O zi minunata iti doresc orinde te-ai afla!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DiaMar bucataria galbena,
      Mulțumesc frumos scumpo!
      Îți doresc un weekend minunat!
      Te pupic dulce!

      Ștergere
  2. Kocham przyrodę i te cudowne zdjęcia. Pozdrawiam cieplutko.
    Îmi place natura și imagini minunate. Salutari calde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gica,
      Gica thanks!
      A nice weekend to you!
      Embrace you with love!
      Kisses.

      Ștergere
  3. O asemenea invitaţie nu poate fi refuzată. Gândurile noastre bune la sfârşit de săptămână! Cu o trenă tomnatică prelungă şi ruginie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristian Lisandru,
      Mulțumesc frumos Cristian!
      Un weekend de vis vă doresc dragilor!
      Îmbrățișări calde!

      Ștergere
  4. Superb ! Un weekend placut si tie Elena :)

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt superbe!imi plac foarte mult,toate!...
    iti multumesc frumos!weekend placut,draga mea!
    te pup!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim,
      Mulțumesc Alina!
      Un weekend excelent îți doresc!
      Te pup draga mea!

      Ștergere
  6. si eu iti multumesc!
    astazi am calatorit putin prin niste locuri minunate si am ramas fascinati de peisajele mirifice pe care le-am intalnit.ne place foarte mult natura,iar pozele tale ne-au lasat fara cuvinte.
    te pup si te imbratisez!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim,
    Mă bucur pentru voi scumpo!
    Vă pupic dulce!

    RăspundețiȘtergere
  8. Gânduri bune la sfârşit de săptămână!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dangab,
      Mulțumesc Dan!
      Un weekend minunat îți doresc!
      Te mai aștept!

      Ștergere
  9. São mudas as neblinas nesta ilha
    É de pobreza o pão que alimenta o meu sentir
    Oiço o mar com os meus próprios dedos
    Parti do desencontro dos meus derradeiros medos

    Parti e deixei no cais mil dúvidas
    Lembrei tempos que corri feliz pelas amoras
    Nesses dias bebi sofregamente a vida
    Nesses dias a minha alegria era incontida

    Um radioso fim de semana


    Doce beijo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O Profeta,
      Obrigada querida amiga!
      Desejo-lhe um bom fim de semana!
      Muito arrastando e abraço!
      Beijos.

      Ștergere
  10. Cum sa poti refuza o asa plimbare?
    Cele mai frumoase ganduri se îndreapta catre tine!
    Te înbratisez, un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie,
      Mulțumesc draga mea,Minnie!
      Să ai un weekend pe placul tău!
      Cu tot dragul!

      Ștergere
  11. Fotografie molto belle, quelli degli orsi mi piace moltissimo!! Una felice domenica a te...ciao

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Giancarlo,
      Grazie Giancarlo!
      Vi auguro un fine settimana meraviglioso!

      Ștergere
  12. Superbe imagini, Elena!
    O plimbare minunata prin natura! Multumesc!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melly,
      Melly îți mulțumesc!
      Duminică frumoasă îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  13. minunat ELENA ! imaginile parca as fi acolo ,asa frumoase arata

    buna dimineata!

    Cafeluta te asteapta........
    Este calda, aromata...
    Am venit cu gand de bine,
    Semn ca m-am gandit la tine!
    Sa ai o zi norocoasa,
    Vesela,calda, frumoasa!
    O zi buna iti doresc,
    Cu cafea eu te servesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. minunate imagini!

    Lorena
    http://lorenamarchis.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lorenamarchs,
      Lorena mulțumesc de vizită și semnul lăsat!
      Îți doresc un weekend excelent!
      Te îmbrățișez!

      Ștergere
  15. nu ma mai satur sa privesc in urma superbele postari!...cu drag privesc fiecare fotografie in parte indiferent in ce categorie se incadreaza!
    Sa aveti o saptamana cat mai frumoasa si reusita!
    Noapte buna!
    va imbratisez!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim,
      Mulțumesc frumos Alina!
      Seară minunată îți doresc!
      Te pupic dulce!

      Ștergere
  16. multumesc mult!la fel si dvs.!
    va pup!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere