duminică, 18 noiembrie 2012

SUNT DOR ȘI VIS


Mă regăsesc în fiecare umbră
Uitată prin vitrine și oglinzi,
Mă pierd când dimineața-i sumbră
Și reapar ca tu să mă cuprinzi.

Mă frâng prin sute de fotografii
Făcute-ntâmplător vreodată,
Când devenisem umbră pe câmpii
Și mă lăsam de soare sărutată.

Trăiesc și eu la fel de-ntâmplător
Privindu-mă-n oglinzi întunecate,
O umbră pe pământ ca un decor
Doresc să fiu mereu ce nu se poate.

Sunt dor și vis, sunt noapte sfâșiată
Când fulgeră prin toamnele târzii,
Și redevin o umbră-ntunecată
Ascunsă soarelui de frunze ruginii.
(George Ungureanu)
Postare înscrisă în Life în Pictures la Costin - 
http://www.costincomba.ro/

Duminică frumoasă și caldă tuturor!

37 de comentarii:

  1. Superbe, poezia, imaginea!
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. versurile au cadenta picaturilor de ploaie...sunt foarte frumoase iar imaginea este deosebita...
    o duminica perfecta iti doresc Elena cu tot dragul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pandhora,
      Dulce ca întotdeaunea,mulțumesc scumpo!
      O duminică minunată îți doresc!
      Pupicei.

      Ștergere
  3. foarte frumoase sunt versurile,iar imaginea e superba!!!...
    multumesc mult!
    o Duminica frumoasa si linistita,va doresc!
    va pup si va imbratisez!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim,
      Alina mulțumesc!
      O duminică superbă să ai!
      Pup draga mea!

      Ștergere
  4. Foarte frumoasa poza si poezia dar si finalul cu cafeaua aburinda :D Mi-ai facut pofta de cafea si ma duc sa-mi fac o cafeluta calda:D O duminica minunata iti doresc Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cris-Mary,
      Mulțumesc de vizită Cris!
      O duminică reușită îți doresc!

      Ștergere
  5. Duminică, soare, cafea şi poezie ... Duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa poezie!
    Multumesc de cafeluta! :)
    Duminica placuta Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melly,
      Și eu îți mulțumesc de vizită,Melly!
      O duminică frumoasă îți doresc!

      Ștergere
  7. dureros de frumoasa poezia si neasemuit de expresiva imaginea

    RăspundețiȘtergere
  8. O duminică frumoasă şi ţie, Elena. Mulţumiri pentru propunerea poetică.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristian Lisandru,
      Mulțumesc Cristian!
      După amiază frumoasă dragilor vă doresc!

      Ștergere
  9. Mulţam pentru cafei. A fost bun că afară-i frig.

    RăspundețiȘtergere
  10. Elena draga mea..... cafeaua miroase atat de aromat! M-ai întampinat regeste azi! :))
    Sa ai o duminica frumoasa si cand ai timp uita-te la mine pe blog! Surpriza!!! :)))
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie,
      Mulțumesc frumos dragă mea Minnie!
      Îți doresc o după amiază cât mai frumoasă!
      Te îmbrățișez cu mult drag!

      Ștergere
  11. ╮✿ °•.¸

    Muito lindo!
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ¸.•°✿⊱╮╮
    ✿ °•.¸

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Magia da Inês,
      Obrigado por visitar Inês!
      Tenham uma boa semana!
      Pare de abraçar e segurar!
      Beijos.

      Ștergere
  12. Si uite asa imi inchei eu saptamana,in dor si vis...
    Superbe versuri,iar imaginea...
    Cafeaua o beau doar dimineata.Nu te superi!:)
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. angi,
      Mulțumesc Angi,și eu o beau tot dimineața!
      O săptămână cât mai frumoasă îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  13. Multam pentru aceasta delicata înlantuire de sensibilitati si frumuseti !
    O noapte senina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SoriN,
      Îți mulțumesc de vizită SoriN!
      Să ai o săptămână plină de bucurii!

      Ștergere
  14. Eu ajung cam tarziu pentru ieri si cam devreme pentru azi...La cafea ma refer :)
    Dar ...cum se spune, mai bine mai tarziu... :)
    Interesanta imaginea si frumoasa poezia!
    Multumiri, ELENA draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. elly weiss,
      Mulțumesc Elly,mai bine mai târziu!
      O săptămână minunată îți doresc!
      Cu tot dragul!

      Ștergere
  15. Bom Dia.
    Meu agradecimento pela visita e pelo carinho que deixastes no meu blog.
    Linda semana beijos meus,Evanir.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Evanir,
      Muito obrigado!
      Um belo dia você quiser!
      Com muito amor você está esperando!
      Beijos.

      Ștergere
  16. va multumesc frumos!
    si eu va doresc o saptamana minunata si placuta!
    imi cer scuze ca am scris cu intarziere...
    seara frumoasa,sa aveti!va pup!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim,
      SStai liniștită scumpo,niciodată nu este târziu!
      Seară minunată!
      Pup draga mea!

      Ștergere
  17. multumesc frumos!
    va pup cu drag!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere