miercuri, 14 noiembrie 2012

M.F.C. -- TOAMNA PE SFÂRȘITE


Ideea aparține lui Carmen - http://vis-si-realitate-2.blogspot.ro/

O zi frumoasă tuturor vă doresc!

49 de comentarii:

  1. Superbe imagini. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dordefemeie,
      Mulțumesc draga mea!
      Zi excelentă îți doresc!
      Pupicei.

      Ștergere
  2. Inca o toamna frumoasa si-a incheiat concertul! Sa fim sanatosi pana la stagiunea urmatoare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa toamna ta!
    Sa ai o zi frumoasa draga mea!pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie,
      Mulțumesc draga mea,numai în poze este frumoasă,
      afară plouă!
      O zi minunată îți doresc!
      Cu tot dragul te îmbrățișez!

      Ștergere
  4. TOAMNA RĂMÂNE CEL MAI BOGAT ANOTIMP ÎN DE TOATE...DAR MAI ALES ÎN CULORI NEASEMUITE. Te pup tizo! Mi-am scăldat privirile în frumuseţe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. elena marin-alexe,
      Mulțumesc draga mea Tiză!
      Aveți mare dreptate și mie îmi place!
      O zi splendidă de toamnă să aveți!
      Vă pup și îmbrățișez!

      Ștergere
  5. Clar s-a lasat peste bloguri toamna. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Feerică e toamna ta, dragă ELENA!
    E cel mai frumos colorat anotimp, păcat că e cam frig...dar culorile-i sunt calde!
    O zi frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirela,
      Mulțumesc Mirela,numai în poze că, afară este urât și frig!
      O zi minunată îți doresc!
      Cu drag te îmbrățișez!

      Ștergere
  7. Cudowne jesienne widoki. Pozdrawiam cieplutko.
    Vizualizari minunate de toamnă. Salutari calde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gica,
      Thanks Gica!
      A warm day you want!
      Embrace you with love!
      Kisses.

      Ștergere
  8. deosebite imagini,adevarate tablouri...o zi faina iti doresc Elena,pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pandhora,
      Mulțumesc scumpo!
      Zi superbă în continuare îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  9. Ehee, de n-ar fi pe sfârșite și-ar ține până-n aprilie! :D
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. ce imagini superbe!...multumesc!
    chiar daca este pe sfarsite,nu imi para rau;pentru ca urmeaza luna cadourilor!luna in care eu m-am nascut.
    seara frumoasa,draga mea!
    te pup si te imbratisez!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim,
      Mulțumesc Alina și mă bucur pentru tine!
      pentru mine este singura lună din an pe care nu o aștept!
      Seară reușită îți doresc!
      Cu mare drag!

      Ștergere
  11. Superbe imaginile, intr-adevar!
    S-a dus toamna...deja in cateva zile cred ca va fi iarna...
    Ce frumoase sunt ciupercutele acelea rosii!
    O seara cat mai placuta, ELENA draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. elly weiss,
      Mulțumesc Elly!
      Așa este vine iarna!
      O seară perfectă îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  12. Se c-am duce toamna si ne va fi dor de ea!
    Superbe imagini ai ales!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  13. Waw, imaginile sunt superbe. Ai reusit sa surprinzi farmecul tomnii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buburina,
      Mulțumesc de vizită și semnul lăsat!
      O zi frumoasă îți doresc!

      Ștergere
  14. Fascinante imagini!Natura în maiestria ei a reuşit sa ne ofere imagini de neuitat!
    Multe salutari!

    RăspundețiȘtergere
  15. Toată această simfonie de culori îmi dă un sentiment ciudat de visare,toamna îşi amestecă nuanţele si culorile asemeni unui pictor iscusit, oferindu-ne imagini de neuitat!
    O deara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  16. ce de pasteluri, nuante si sentimente, o minunatie!

    RăspundețiȘtergere
  17. multumesc mult!
    dar de ce este singura luna din an pe care o asteptati?
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  18. imi cer scuze,am vrut sa zic de ce nu doriti sa o asteptati.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim,
      Alina mulțumesc!
      În această lună mi-am pierdut 2 ființe dragi!
      Te pupic dulce!

      Ștergere
  19. Elena draga, ce imagini superbe ne prezinti tu aici! cat de frumoase sunt culorile toamnei! cat sunt de scumpe micile animale! :)
    sa ai o toamna miniunata in continuare!
    happy WW! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen RM,
      Mulțumesc frumos Carmen!
      O toamnă frumoasă și ție draga mea!
      Cu mult drag!

      Ștergere
  20. Minunate imaginile de toamna pe care ni le-ai impartasit.

    Mi-am scaldat privirea urmarind compozitia si culorile, unghiurile si luminnile...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cartim,
      Cartim mulțumesc!
      O zi splendidă să ai!
      Te îmbrățișez!

      Ștergere
  21. imi pare rau...
    sper ca nu v-am suparat cu intrebarea mea...
    seara frumoasa sa aveti!
    pup!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim,
      Stai liniștită scumpo!
      Seară perfectă îți doresc!
      Te pupic:

      Ștergere
  22. si eu va multumesc!
    va pup!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  23. hmm:D postarea ta mi-a amintit de lista pe care mi-am facut-o la inceput de toamna;)) :D

    superbe fotografii:D >:D<

    seara faina>:D< pupici dulci.

    RăspundețiȘtergere