duminică, 25 noiembrie 2012

ERAM DOAR NOI

Ți-am semănat cuvintele în ramuri
Să se transforme-n șoapte-n zori de zi,
Când adieri se-ngâna lângă geamuri
Și fluturi adormiți pe flori se vor trezi.

Vroiam să simți cum stropi de rouă
Pe trupul odihnit își caută un loc,
Când viața viselor se-mparte-n două
Și stelele se sting în vetre fără foc.

Eram doar noi pe soclul de lumină
Întruchipând statui care-și vorbesc,
Când umbra nopții pleacă fără vină
Și ochi neplânși din ceruri ne privesc.

Îmi ești așa frumoasă printre gânduri
Că,nu-mi găsesc cuvintele să-ți spun,
Cum fulgeră prin zări în repetate rânduri
Și nu pot lacrimile ploii să le-adun.

(Ungureanu Gheorghe)

Duminică frumoasă tuturor vă doresc!
Postare înscrisă în Life în Pictures la Costin - http://www.costincomba.ro/

33 de comentarii:

  1. Minunat moment Elena! O duminica frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cris-Mary,
      Mulțumesc Cris!
      O duminică reușită îți doresc!
      Pupicei.

      Ștergere
  2. Gânduri bune pentru o duminică frumoasă, Elena. Am citit cu plăcere acest poem propus.

    "Eram doar noi pe soclul de lumină
    Întruchipând statui care-și vorbesc,
    Când umbra nopții pleacă fără vină
    Și ochi neplânși din ceruri ne privesc."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristian Lisandru,
      Cristian îți mulțumesc de vizită!
      Dragilor vă doresc o duminică plăcută!

      Ștergere
  3. Ce moment poetic frumos!
    Sa ai o duminica cu momente minunate!
    Intra la mine pe blog te rog!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie,
      Scumpa mea îți mulțumesc din suflet,
      ești o dulce...!
      Îți doresc o duminică minunată alături de cei dragi!
      Mii de pupicei!

      Ștergere
  4. superbe versuri!...
    o Duminica placuta,va doresc!pup.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi place atât de mult poza! Dar aceste clipe trec repede și nu prea avem timp să ne bucurăm de ele!

    RăspundețiȘtergere
  6. "in blogul serii..."
    Pai, o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. ♡¸.•°
    Olá, amiga!
    Muito lindo.
    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil

    ✿ °•.¸♡¸.•°✿

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Magia da Inês,
      Graças querida, Inês!
      Tenha um dia tão linda semana!
      Abrace-o com amor!
      Beijos.

      Ștergere
  8. Buna,draga mea prietena!
    Foarte frumoase versurile!
    Pupici multi,multi si calde imbratisari!
    O saptamana buna iti doresc,oriunde te-ai afla!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DiaMar bucataria galbena,
      Mulțumesc scumpa mea Mihaela!
      Îți doresc o săptămână frumoasă cu multe bucurii!
      Te îmbrățișez și pup dulce!

      Ștergere
  9. Já não posso dar-te a mão, cheguei tarde
    Entre ruinas procuro o sentido, a razão
    Já não canto aos deuses, não rezo
    Já esqueci o sabor do desprezo, não desprezo

    Tracei um círculo de solidão
    Ausente do meu nome está o chamamento
    Jazem mudas as folhas de silêncio
    Errantes brumas ao sabor do vento

    Percorri um longo e tortuoso caminho
    Moro numa casa da memória no topo da saudade
    Prodígios de mil cores espalhei pelo caminho
    Pintei almas, mentiras, girassóis e singelas verdades




    Boa semana


    Doce beijo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O Profeta,
      Graças negócios Profeta!
      Tenham uma boa semana!
      Alegremente abraço!
      Beijos.

      Ștergere
  10. O frumoasa, delicata poezie si o imagine perfecta.
    "Îmi ești așa frumoasă printre gânduri
    Că,nu-mi găsesc cuvintele să-ți spun"
    Versuri superbe care m-au lasat fara cuvinte.
    O saptamana plina de bucurii, ELENA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. elly weiss,
      Elly îți mulțumesc!
      Să ai o săptămână minunată!
      Cu tot dragul te mai aștept!

      Ștergere
  11. si asa eram eu intr-o dispozitie romantica. acum am mai citit si versurile de la tine...ce mai! sunt tare bucuroasa ca suntem.:) iti multumesc si te imbratisez

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. monica,
      Mulțumesc Monica și mă bucur pentru tine!
      Îți doresc o săptămână ușoară!
      Cu drag!

      Ștergere
  12. Superb… chiar ramai fara cuvinte !
    O zi plina de frumusete iti doresc!
    Sarut mana !

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc pentru frumusetea pe care o transmiti !
    O zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. IULISA,
      Mulțumesc de vizită scumpo!
      O săptămână plăcută îți doresc!
      Pupicei.

      Ștergere