duminică, 11 noiembrie 2012

SĂ FIE TOAMNĂ

Mi-aș face haină din frunzișuri
Mi-aș coace soarele în păr
Să iasă ploi din ascunzișuri
Să fie toamnă-ntr-adevăr.

Pe-alee să-mi îngroape pașii
Amurgul unor frunze moi,
Și în rugini de versuri roșii
Să rup distanța dintre noi.

Mai ninge-mă cu auriul
Cules din toamnele târzii,
Și în amestec cu pustiul
Să scot din suflet poezii.

O toamnă mi-a deschis dorința
Să scriu pe inimi în culori,
Un antidot la suferința
Ce-a măcinat atâtea flori.

(Marilena Velicu)
Postare înscrisă în Life în Pictures la Costin - http://www.costincomba.ro/

Duminică plăcută tuturor vă doresc!

34 de comentarii:

  1. Toamna de azi este asemanatoare poeziei.Amandoua sunt la superlativ.
    Sa ai o duminica de toamna colorata ,blanda si plina de frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,draga mea prietena!
    Absolut minunate versurile!
    Iubesc toamna cu tot alaiul ei.Poate pentru ca sunt nascuta in acest anotimp!
    Pupici multi si multe,multe imbratisari!
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DiaMar bucataria galbena,
      Mulțumesc frumos draga mea Mihaela
      O duminică frumoasă și toamnă târzie să fie!
      Te pup și îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  3. Multumesc pentru aceasta delicata înlantuire de sensibilitati si frumuseti !
    Duminicã reusitã !

    RăspundețiȘtergere
  4. toamna din cuvintele poeziei este aidoma toamnei de afara...mai mult soare decat ploaie,mai mult apropiere decat departare...
    o duminica placuta iti doresc Elena cu tot dragul! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pandhora,
      Scumpo îți mulțumesc!
      Îți doresc o duminică minunată!
      Cu mult drag!

      Ștergere
  5. frumoase versuri!...
    mie imi place toamna,imi place la fel de mult ca celelalte 3 anotimpuri.fiecare sezon are frumusetea lui.
    multumesc,draga mea!
    te pup!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim,
      Mulțumesc Alina!
      O duminică reușită să ai!
      Te pup draga mea!

      Ștergere
  6. Cat de frumoasa e poezia.......
    Chiar nu o stiam!
    Iti doresc o duminica în care sa ninga "Aurul cules din toamnele tarzii" Te îmbratisez draga mea Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie,
      Mulțumesc dragă Mihaela!
      ”Pe-alee să-mi îngroape pașii
      Amurgul unor frunze moi,
      Și în rugini de versuri roșii
      Să rup distanța dintre noi.”
      O duminică perfectă să ai draga mea!
      Te îmbrățișez de mii de ori!
      Pupicei.

      Ștergere
  7. Frumoase versuri... Daca toamna ar arata exact ca in imagine, as vrea sa fie toamna in fiecare zi. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristi,
      Mulțumesc Cristi,nici chiar așa!
      Să ne mulțumim cu timpul frumos de afară!
      O duminică plăcută îți doresc!

      Ștergere
  8. multumesc frumos!
    si eu te pup!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunat Elena, o alegere frumoasa si a pozei si a versurilor!
    O duminica perfecta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cris_Mary,
      Mulțumesc Cris!
      O duminică excelentă îți doresc!
      Te îmbrățișez draga mea!

      Ștergere
  10. ai o nominalizare la mine pe blog la One Lovely Blog Award...
    sigur,nu esti obligata sa raspunzi decat daca iti face placere :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pandhora,
      Mulțumesc frumos scumpo!
      O săptămână minunată îți doresc!
      Cu mare drag!

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. cutov cristian,
      Mulțumesc de vizită Cristian și semnul lăsat!
      O săptămână frumoasă îți doresc!

      Ștergere
  12. :) Mi-a placut!
    Seara placuta Elena!

    RăspundețiȘtergere
  13. Te-am nominalizat pentru One lovely blog award. Mai multe gasesti la mine pe blog.
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melly,
      Mulțumesc frumos Melly!
      O zi frumoasă îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  14. Bună seara. La miez de noapte îţi dau o veste. Te-am nominalizat la One Lovely Blog Award dar sunt al doilea.
    Amănunte afli aici: noul apullum.blogspot.ro
    Participarea nu este obligatorie.

    RăspundețiȘtergere
  15. Piękne słowa o jesieni i wspaniałe do nich zdjęcie. Pozdrawiam cieplutko.
    Cuvinte frumoase despre toamna și minunat de a avea o imagine. Salutari calde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gica,
      Thanks Gica!
      I wish you great evening!
      With great love hold you!
      Kisses.

      Ștergere
  16. Răspunsuri
    1. C.L.M.,
      Mulțumesc Monica!
      Seară plăcută scumpo îți doresc!
      Cu mult drag!

      Ștergere
  17. Confesiune

    Am să-ţi spun de ce zâmbesc,
    Că vreau s-auzi tot ce gândesc,
    N-am să mint, îţi spun de bine…
    Da, drag prieten, e despre tine.

    Ştiu că acum citeşti atent,
    Chiar dacă sunt absent,
    Căci mă-nţelegi, nu eşti oricine,
    Iar tot ce-i scris e scris de mine.

    Întâi de toate, îţi mulţumesc,
    Am mâncat, deci nu glumesc,
    Îţi mulţumesc că ştii s-ajuţi,
    Mulţumesc că mă asculţi.

    E greu, când spun ce simt cuiva,
    Devin nesigur, şi nu aş vrea,
    Dar vreau să ştii de ce zâmbesc,
    Vreau să ştii tot ce gândesc.

    Te admir că mă-nţelegi,
    N-am crezut că vrei să-ncerci,
    Sunt dificil, ciudat în toate
    Dar tu mi-ai spus că nu se poate.

    Mi-ai zis direct că sunt special…
    Nu ciudat, şi nici normal,
    Aveai dreptate, ai zis bine,
    … special, căci te cunosc pe tine.

    Din nou, repet: îţi mulţumesc,
    M-ai învaţat ceva firesc,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anana Samo,
      Mulțumesc frumos Anana!
      Îți doresc o zi frumoasă!
      Te pupic!

      Ștergere