vineri, 16 noiembrie 2012

CRINI IMPERIALI - WEEKEND PLĂCUT TUTUROR VĂ DORESC!

32 de comentarii:

  1. Cudowne i dziękuję za nie. Miłego weekendu i pozdrawiam.
    Minunat și vă mulțumesc pentru asta. Au un week-end mare și cel mai bine ceea ce privește.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gica,
      Thank Gica beautiful!
      I wish you a nice weekend!
      With all hold you dear!
      Kisses.

      Ștergere
  2. sunt superbi!...multumesc!
    weekend placut,va doresc si eu!
    va pup!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc mult!
    va pup cu drag!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  4. Que bela série de flores, ,Elena!
    O teu paraíso é verde e não só...há imensa cor! Um abraço.
    M. Emília

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria Emilia Moreira,
      Obrigado M.Emilia!
      Eu quero um bom fim de semana mais!
      Com grande amor te segurar!
      Beijos.

      Ștergere
  5. Buna,draga prietena!
    Crinii sunt superbi!
    Pupici multi si calde imbratisari!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DiaMar bucataria galbena,
      Mulțumesc draga mea!
      Un weekend de vis îți doresc!
      Mii de pupicei!

      Ștergere
  6. Toate gândurile bune la ceas de seară. Şi un sfârşit de săptămână cât mai frumos, alături de familie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristian Lisandru,
      Mulțumesc Cristian!
      Un weekend superb vă doresc și vouă!

      Ștergere
  7. multumesc,la fel!
    pup!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  8. incantatori...
    un w-end perfect iti doresc Elena,cu tot dragul! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pandhora,
      Scumpo îți mulțumesc!
      Un weekend minunat să ai!
      Te pup !

      Ștergere
  9. Difficile dire quale sia la più bella, sono tutte stupende le tue fotografie!! Un felice week end a te...ciao

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Giancarlo,
      Grazie Giancarlo!
      Un bel fine settimana a voi!
      Saluti e tutti i migliori!

      Ștergere
  10. Cred ca parfumul crinilor ma atras pe blogul tau azi! :))
    Sa ai un weekend.... parfumat!
    pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie,
      Mulțumesc draga mea!
      Un weekend plin de bcurii îți doresc!
      Îmbrățișări calde!

      Ștergere
  11. Superb... Mai trebuie un regat sau macar o regina!
    Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ador aceste flori superbe..au un aer imperial cu adevarat! Weekend frumos Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cris-Mary,
      Mulșumesc Cris!
      Și mie îmi plac mult!
      Weekend excelent îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  13. Os lirios mais lindos que já pude ver na vida
    foram os do seu blog hoje.
    Um feliz Domingo mil beijos,Evanir.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Evanir,
      Obrigado por visitar Evanir!
      Tenham uma boa semana!
      Pare de abraçar e segurar!

      Ștergere
  14. Nu stiam ca exista intr-o gama coloristica atat de bogata :)
    Sunt superbi. Ii iubesc. In vara am scris si eu mult despre ei :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. elly weiss,
      Mulțumesc Elly de vizită!
      Nici eu nu am știut până nu i-am primit!
      O zi superbă îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere