vineri, 23 noiembrie 2012

Sculpturi în zahăr


 Un weekend cât mai frumos și dulce să aveți!

28 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Robert Nicolaescu,
      Mulțumesc Robert!
      Un weekend liniștit și sănătate multă îți doresc!

      Ștergere
  2. Vai cat de frumoase sunt! Cata munca si migala sa realizezi asa ceva!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Larisa,
      Mulțumesc de vizită Larisa!
      Să ai un weekend excelent !
      Te mai aștept!

      Ștergere
  3. Niesamowite i piękne. Pozdrawiam cieplutko.
    Uimitor și frumos. Salutari calde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gica,
      Thanks dear friend, Gica!
      I want a nice weekend!
      Embrace you with love!
      Kisses.

      Ștergere
  4. Cat sunt de frumoase, banuiesc ca si delicioase!
    Un sfarsit de saptamana cat mai frumos sa ai draga mea Elena!
    O îmbratisare si urari de prosperitate de la mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie,
      Mulțumesc draga mea Minnie!
      Eu cred că sunt precum acadelele!
      Îți doresc un weekend cât mai frumos alături de cei dragi!
      Îmbrățișări și pupicei mulți..!

      Ștergere
  5. Oiii Elena!

    São lindos estes enfeites, Flores em

    Decoração, muito delicadas.

    Deus abençoe seu final de semana e seus

    Entes Queridos.

    Brasil Amigo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clik,
      Obrigado Adriano!
      Um bom fim de semana para você com seus entes queridos!
      Amigos saudações!

      Ștergere
  6. Uh, parca e sala de clestar de la Ermitaj!
    Cum naiba se pune zaharul asta in cafea?

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt foarte foarte foarte frumoase!!!preferatele mele sunt cele din imaginile:1,2,3,4,5,7,8,11 si 12.multumesc frumos!
    weekend minunat,va doresc!pup.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  8. va multumesc mult!
    seara frumoasa
    va pup!.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  9. Talent si migala!:)
    Ce de ajutor mi-ar fi acum de sarbatori,pentru ornat!:)

    RăspundețiȘtergere
  10. ***BUNA DIMINEATA TUTUROR!...Zorii îmi mângâie si îmi saruta genele.Lumina ma îmbratiseaza cu razele de matase a diminetii….deschid ochii mari, ca doua boabe de roua si privesc în jur. Un miros de cafea amaruie cu gust de dimineata se împrastie prin aer îmi gâdila narile…O zi în care cafeaua are gustul diminetii...PUPICI DULCI***

    WEEKEND MINUNAT !

    FRUMOASE IMAGINI! BANUIESC CA SUNT DIN STICLA ?

    RăspundețiȘtergere
  11. wauuuuuu acum am vazut ca sunt sculpturi in zahar ,fenomenal !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anana Samo,
      Mulțumesc Anana!
      Îți doresc un weekend plăcut!
      Te pup.

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. MARIA,
      Mulțumesc de vizită Maria!
      Nu le-am făcut eu,le-am primit!
      Un weekend reușit să ai!
      Te îmbrățișez!

      Ștergere
  13. Mai nou.. sau nu.. se spune ca zaharul este inamicul nr. 1 al omului.. dar uite ce frumos este! :)
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diverse,
      Mulțumesc Doverse!
      Dar fără el nu se poate!
      Un weekend perfect să ai!

      Ștergere
  14. Multa imaginatie, talent, migala. Extraordinar, intr-un cuvant. Sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. elly weiss,
      Mulțumesc scumpa mea!
      Din păcate nu mă pricep să fac!
      O zi minunată îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  15. Nu imi vine sa cred ca pot iesi asemenea sculpturi din zahar, cand se pot manca :))

    RăspundețiȘtergere