duminică, 27 decembrie 2009

Mi-e dor de tine,MAMA...

Pe alte tărâmuri ai plecat,
Cu inimi sfărâmate,de sloi,
lăsându-ne-ai.Cum te-ai îndurat?
O, mamă! tu n-ai gândit la noi !

În ochi aveai păreri de rău,
Când ne-ai privit ultima oară
Şi printre genele ce se zbăteau
Întrezărit-am lacrima-ţi amară.

Şi pleoapele ce s-au închis,
Purtau amprenta disperării
Iar sufletul s-a aplecat învins,
Şi s-a-nălţat în toiul înserării.

Mi-e dor de chipu-ţi zâmbitor,
De mâna-ţi caldă ce ţi-o aşezai
Pe creştetul meu mereu gânditor,
De vocea-ţi caldă,când mă dojeneai.

Mi-e dor să îţi cunoşti nepoţii,
Ce te iubeau doar din poveşti
Aşa cum te iubeam cu toţii,
Mi-e dor să mai trăieşti !!!

Mi-e dor de tine dragă mamă,
Că-i fost prea tânără să pleci !
Şi n-ai băgat de loc de seamă
Că ne-ai lăsat singuri pe veci !

Nu am nimic...dar tot aş da !
Să îmi apari măcar odată-n faţă !
Să stai în soare să te pot vedea
Şi să te iert că nu mai eşti în viaţă !!!


(Silvia N.)
Această poezie o dedic mamei mele
care a plecat mult prea devreme dintre noi.
(27 decembrie 1981)

14 comentarii:

  1. Dumnezeu sa o odihneasca in pace!..minunata poezie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos ai ales s-o comemorezi pe mamata.Felicitari.Esti un om minunat ca nu iti uiti radacinile!
    O calda imbratisare rupta din inima mea, pentru tine Tizo!

    RăspundețiȘtergere
  3. life,
    Mulţumesc mult
    de vizită,scumpo...
    Sărbători Fericite
    în continuare.
    LA MULŢI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  4. Daniela,
    Mulţumesc...
    Să ai o seară frumoasă!
    LA MULŢI ANI!!

    RăspundețiȘtergere
  5. elena marin-alexe,
    Mulţumesc mult draga
    mea Tiză pentru aprecieri.
    Să aveţi o seară minunată!
    Anul ce vine să vă aducă numai bucurii!
    LA MULŢI ANI!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Este foarte frumoasa...si mult prea trista.
    Imi pare rau pt mama dvs.
    Si eu am inmormantat ieri pe cineva drag, care a plecat mult prea devreme...si am sufletul sfasiat de durere.

    RăspundețiȘtergere
  7. FleurduMay,
    Mulţumesc mult...
    şi îmi pare sincer rău
    pentru tine că ai pierdut pe cineva drag..
    O săptămână frumoasă îţi doresc!
    Te pup şi te îmbrăţişez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Dumnezeu s-o odihneasca in pace si sa-i fie tarana usoara...cu asa fiica imi inchipui ce persoana minunata a fost...dar nu te intrista draga mea maicuta Elena ca ea e printre ingeri acum si zambeste cu fiecare raza de soare si plange pt tine in fiecare picatura de ploaie...ea e prezenta in roua diminetii sa-ti ureze drum bun in viata si ca o Regina a Noptii iti vegheaza somnul ca sa fie lin...ea e Acolo, dar mai mult ea e in inima ta...

    RăspundețiȘtergere
  9. rază de soare,
    Îţi mulţumesc din suflet
    scumpa mea fetiţă fie şi virtuală,
    cuvintele tale mi-au mers la
    inimă şi mi-au dat lacrimile şi
    mai ales"dar nu te întrista draga mea măicuţă Elena"ferice de mama ta,că are o aşa fică.
    Anul ce vine să-ţi aducă tot ce îţi doreşti şi sănătate celor ce ţi-au dat viaţă!
    Te pup şi te iubesc micuţa mea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Fără mama, fără tata...e greu..cumplit de greu...


    A mai trecut un an...Elena, te aşteaptă aici un dar de suflet şi o urare caldă, din toată inima!
    Dacă îţi place, ia darul şi dăruieşte-l tuturor apropiaţilor inimii tale! La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mariana,
    Mulţumesc mult..
    LA MULŢI ANI,2010!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mama mea inca nu a plecat, dar nu-mi este dor de ea ....Nici ei nu-i este dor de mine,niciodata nu i-a fost !

    RăspundețiȘtergere
  13. Sai fie tàrìna usoara e un An azi de cind a plecat mama o iubesc neincetat chiar daca nu e sa dus intro lume linistita Fara durere si miniere. Dumnezeu sa te ierte

    RăspundețiȘtergere