sâmbătă, 19 decembrie 2009

A venit Moş Crăciun cu premii...



Plouă cu premii...
http://petaledetrandafiri.blogspot.com/
Am primit două premii foarte drăguţe
de la Fetiţa mea virtuală"micuţa scriitoare"cu mesajul
-- " Elena= care m-a adoptat virtual, îi mulţumesc pentru
micul paradis verde,unde lumea devine măcar pentru
o clipă un paradis..."

Îţi mulţumesc din suflet scumpo şi continuă ce ai început
că o faci foarte bine...
SĂRBĂTORII FERICITE ALĂTURI DE CEI DRAGI!

Aceste premii le dau mai departe tuturor
din lista mea şi nu numai.

5 comentarii:

  1. Ninge cu premii,si eu am primit si am dat mai departe celor de pe lista mea de blogger...asa ca si tu esti indreptatita...pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. :D meriti cu desavarisre premiul...

    PS: nu-s suparata...?! nici nu stiu de ce as fi:D nu obisnuiesc sa ma supar din orice...:D mai ales pe persoanele dragi:D

    RăspundețiȘtergere
  3. tasha,
    Mulţumesc mult...
    O duminică superbă
    vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. rază de soare,
    Mă bucur nespus de
    mult că nu eşti supărată
    pe mine..
    Mulţumesc din suflet
    pentru premii,eşti o dulceee.
    Te pup şi te îmbrăţişez
    fetiţa mea dragă(virtuală)!

    RăspundețiȘtergere