duminică, 16 mai 2010

Sub semnul Taurului(fiind şi eu)


Am primit această însemnare de la Simina
căreia îi mulţumesc mult..."Poezia Iubirii"

http://poeziaiubirii.blogspot.com/

Cei care s-au născut cu soarele în Taur
calm zâmbesc aşezaţi pe o mină de aur,
au simţul practic deoasebit de dezvoltat,
sunt calzi,plăcuţi,cu un gust rafinat.

Calm zâmbesc aşezaţi pe o mină de aur,
având sufletul plin de o aleasă frumuseţe,
debordând o senzualitate fără bătrâneţe,
neaşteptând ca premiu vreo frunză de laur.

Au simţul practic deosebit de dezvoltat,
sunt mulţumiţi,apreciază ceea ce primesc,
şi recunoscători ştiu să spună mulţumesc,
muncesc mult,obţinând un real rezultat.

Cei care s-au născut cu soarele în Taur
sunt fideli,stabili şi consecvent iubesc
în culoarea vieţii naturii dizolvaţi trăiesc
cu ataşamentul se luptă ca şi un balaur.

Sunt calzi,plăcuţi,cu bun gust rafinat,
simţul estetic l-au cultivat în ei îndelung,
le place să miroasă florile toate prelung
datorită lui Venus sunt artişti de necontestat.

6 comentarii:

  1. ma bucur ca ti-a placut poezia mea, dedicata celor nascuti in Taur si-ti multumesc ca ai postat-o si la tine in paradisul cel verde

    RăspundețiȘtergere
  2. Simina,
    Eu îţi mulţumesc că
    mi-ai permis să o trec şi
    eu în blogul meu.
    O după amiază frumoasă!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Elena.intru cand pot.in general ,la sfarsit de saptamana caci atunci vin acasa,in Ploiesti.In Bucuresti,nu am net.
    Sincer,mi-ar placea sa te intalnesc.Imi plac oamenii calzi.
    Te imbratisez cu drag,Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna draga Elena! Multumim ca postezi pe blogul tau "hrana spirituala" si pui in lumina frumosul si ineditul.
    Uite draga mea reteta care mi-ai cerut-o pentru "Batoane fragede cu parmesan si mac sau paprika". Sunt foarte simplu de executat si sunt de mare efect la orice masa festiva( o idee: le poti pune in pahare mai inalte alturi de aperitive)

    Ingrediente:
    - 1 rulou de aluat foitaj sau facut in casa; reteta o gasiti aici:
    http://davellaculinar.blogspot.com/2009/01/haiose-cu-unt.html
    - 1 ou batut cu putina apa si sare
    - parmesan ras foarte fin
    - mac
    - paprika dulce.

    Mod de lucru:
    Se preancalzeste cuptorul la 350° Fahrenheit.
    Se unge cu ou batut aluatul.
    Cu ajutorul unei role de taiat pentru patisserie, taiem lamele de 1,5 cm de late si lungi de cca.10 cm. Fiecare lamela o taiem din nou pe mijloc cca 5-6 cm si o rasucim de 2-3 ori, vezi foto.
    Acoperim cu hartie cerata o placa de copt biscuiti si asezam torsadele de aluat, usor distantate.
    Presaram parmesan ras si mac sau paprika dulce.
    Se coc cca 15 – 20 minute, pana cand se “infoaie” si devin frumos aurii.
    Succes si Pofta Buna !

    RăspundețiȘtergere
  5. mihaella,
    Îţi mulţumesc de vizită,
    o să ţinem legătura şi poate
    ne vom şi întâlni.
    O săptămână minunată îţi doresc!
    Te îmbrăţişez cu drag,Elena!

    RăspundețiȘtergere
  6. DAVELLA,
    Draga mea DAVELLA,eu îţi
    mulţumesc mult pentru reţetă
    şi promit că zilele acestea
    o fac, cu toate că am zis să
    renunţ la tot ce ţine de cocă..
    o perioadă de timp..dar trebuie
    să fac zilele acestea..
    Să ai o săptămână minunată!
    Te pup şi îmbrăţişez cu drag,Elena!

    RăspundețiȘtergere