marți, 13 iulie 2010

Mirabela Dauer - Mai dă-mi o zi, fericire


8 comentarii:

  1. Buna draga ELENA
    Foarte frumoasa imaginea dar am vrut sa vad videoclipul si nu am putut.
    Iti doresc toate cele bune.
    Pe curand.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daniela,
    Scumpa mea trebuie să dai
    dublu click pe videoclip
    şi atunci îl poţi vedea.
    Să ai o seară minunata!
    Te pup şi îmbrăţişez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Costea,
    Aşa este..îmi place Mirabeala
    şi mai toate melodiile ei
    sunt răscolitoare..
    O seara frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  4. Da l-am vizionat, imi place, trist intradevar.

    Ce muzica adevarata se facea cu ani in urma...

    RăspundețiȘtergere
  5. la vidéo me touche énormément, j'adore
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  6. Daniela,
    Îmi place mult Mirabela..
    O zi frumoasă îţi doresc
    şi cât mai multe bucurii!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Fimère,
    Merci mon cher.
    Un beau jour, vous voulez!
    Avec l'amour!

    RăspundețiȘtergere