luni, 19 iulie 2010

Vara la ţară văzută de pictorul Robert Duncan


















24 de comentarii:

  1. sunt minunate aceste tablouri draga mea mamicuta...ma gandesc la faptul ca stau la tara, e frumos...nu as da viata de aici pentru cea de la oras chiar daca nu e atat de minunata ca in picturile artistului...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am trait pana la 14 ani la tara,iar in tablourile pe care le-ai prezentat in postare am regasit frumusetea locurilor de odinioara,salase in care totul respira prin porii simplitatii si naturaletii!
    Iti doresc o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. rază de soare,
    Scumpa mea fetiţă să nu
    îţi pară rău că stai la ţară,
    la tine totul este verde şi
    respiri aerul curat faţă de capitală unde totul este gri..
    Să ai o seară minunată!
    Te pup draga mea fetiţă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ionel Mesaros,
    Şi eu îmi amintesc cu plăcere
    de copilărie şi locurile cu multă
    verdeaţă...acum am ocazia să văd
    la fiul meu în Elveţia,tablourile parcă ar fi de acolo...
    O seară minunată vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase tablouri,mi-au rascolit amintiri placute de pe vremea cand mergeam in vacanta la bunicii mei la tara!ce vremuri placute si frumoase!i-ti doresc o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunate imagini tizo! Am si eu acasa in gradina mea "floarea soarelui".
    E superba viata la tara, unde poti avea raiul tau.. Te imbratisez scumpa mea tiza!

    RăspundețiȘtergere
  7. Gabriela,
    Sunt foarte reuşite,imaginile
    par reale..
    O dimineaţă frumoasă!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  8. elena marin-alexe,
    Vă cred draga mea Tiză
    şi vă invidiez puţin că eu
    nu am aşa ceva în capitală..
    Să aveţi o zi frumoasă
    şi răcoroasă!
    Vă îmbrăţişez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Elena si merci de vizita. Ador viata la tara, dar nu am avut parte de ea decat sporadic, in copilarie. Tablourile sunt minunate si imi aduc aminte cu cata placere mancam un fruct cules din pom, la tara, la bunica. Acum locuiesc in Montreal si de cate ori se iveste ocazia merg sa-mi culeg fructele pentru dulceturi la fermele de pe aici...dar pe bani. Am afisat in franceza reteta pentru Forêt Noire, o voi afisa si in romana. O saptamana frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  10. DAVELLA,
    Mulţumesc pentru reţetă
    draga mea şi vizită..
    Să ai o zi frumoasă!
    Te pup şi te mai aştept!

    RăspundețiȘtergere
  11. Picturile sunt foarte frumoase! Si eu sunt acum la tara.. :-D O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  12. Grozave lucrarile...mi-ai incantat ochii! te pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. ely,
    Mulţumesc de vizită scumpo
    şi te invidiez puţin...
    Să ai o zi frumoasă!
    Te pup şi te mai aştept!

    RăspundețiȘtergere
  14. tasha,
    Mă bucur că am reuşit
    să încât ochii cu aceste
    imagini...
    O zi frumoasă vă doresc
    doamna Olga!
    Vă pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumoase si pitoresti, sant perfect pictate.
    Te pup draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  16. Daniela,
    Scumpa mea sunt aproape reale,
    dar nu uita că şi tu pictezi
    aproape la fel...
    O zi frumoasă îţi doresc!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  17. Super frumoase picturile ! Invidiez pe cei care cunosc si stiu sa aprecieze arta pentru ca eu sunt afon .......Sincer...
    Salutari cu respect tuturor !

    RăspundețiȘtergere
  18. Iosif,
    Nu eşti singurul care nu te
    pricepi..şi eu sunt la fel.
    O săptămână frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  19. A redat totul perfect..pare un paradis. Locusorul unde stau eu il numesc 'micul meu paradis', satul meu drag.

    RăspundețiȘtergere
  20. Fleur du May,
    Mulţumesc draga mea,sunt
    aproape reale aceste tablouri..
    O seară frumoasă !
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  21. deosebit de frumoase. Niste scene idilice despre viata la tara.

    RăspundețiȘtergere
  22. fata din vis,
    Mulţumesc ...
    O zi excelentă îţi doresc!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  23. oh. tara ... raiul pe pamant...
    aici incep visele noastre
    aici cresc sperantele noastre
    si aici mi-as dori sa-mi petrec eternitatea...

    RăspundețiȘtergere
  24. Aris,
    Oare cui nu îi place la ţară?!
    Aceste imagini sunt chiar de vis..
    Mulţumesc mult pentru vizită.
    Te mai aştept..

    RăspundețiȘtergere