vineri, 28 iunie 2013

LEBEDE... ȘI CITATE CELEBRE


UN WEEKEND FRUMOS ȘI RĂCOROS VĂ DORESC!

22 de comentarii:

  1. Să ai parte de un weekend cât mai plăcut! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Max Peter,
      Mulțumesc Max!
      Un weekend minunat îți doresc la rândul meu!

      Ștergere
  2. Hello Dear *ELENA*
    Swans are the most beautiful birds.
    They are refined, the royal birds.
    I wish you have a nice weekend.
    Regards:)
    lucia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lucja-Maria,
      Thanks dear, Lucia!
      I wish you a nice weekend as!
      With the same love embrace you!
      Kisses.

      Ștergere
  3. Imaginile sunt minunate! Nu sunt de acord cu unele citate celebre... în rest, sunt frumoase! Păcat că au autori anonimi...
    O seară plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iuliana,
      Mulțumesc draga mea!
      Să ai un weekend frumos!
      Te pupic!

      Ștergere
  4. Dupa lectura citatelor ,am vazut lebedele,dar ma duc sa mananc o inghetata ,chiar fara fructe,ca asa esti tu,ne ispitesti.Te pup si o seara buna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ffllooaarreeaa,
      Mulțumesc Flori!
      Îți doresc un weekend pe placul tău!
      Cu mare drag!

      Ștergere
  5. Buna,draga prietena!
    Cat sunt de elegante lebedele!Foarte mult imi plac!Le admir cu orice ocazie!
    Multumesc pentru postarea frumoasa!
    Pupici multi si calde imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DiaMar bucataria galbena,
      Mulțumesc draga mea Mihaela!
      Sunt grațioase și frumoase!
      Un weekend cât mai plăcut și sănătate multă!
      Te pup și îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  6. Great post and blog ! LOVE IT

    http://modefriends.pl/ - FOLLOW MY BLOG :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adrian(ModeFriends),

      Thanks for visiting, Adrian!
      An excellent weekend!

      Ștergere
  7. Sunt frumoase lebedele si deosebite pentru ca nu au decat un singur partener toata viata! Am si eu aici la mine pe lac o pereche, am pus în primavara niste fotografii cu ele.
    Weekend excelent draga Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie,
      Mulțumesc scumpa mea!
      În Cișmigiu sunt mai multe lebede negre,decât albe!
      Un weekend frumos și cât mai plăcut să ai!
      Cu mult drag!

      Ștergere
  8. Bună, ELENA!
    Și cu întârzieri, ajung, într-un final, de fapt într-un început de weekend!:), la tine!
    Of, fiecare lebădă cu sfaturi care mai de care mai frumoase!:) O să le urmez!
    Te pupic! O zi frumoasă!
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MARIA,
      Mulțumesc MARIA!
      Un weekend cât mai plăcut scumpo!
      Te pupic dulce,dulce!

      Ștergere
  9. Cudowne zdjęcia z łabędziami. Pozdrawiam cieplutko.
    Poze minunate de lebede. Eu salut călduros.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gica,
      Gica thank you!
      A nice and easy week you want!
      Big hug to you!

      Ștergere
  10. Foarte frumos, o sa mai trec pe-aici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. GabiA,
      Mulțumesc GabiA!
      Te mai aștept!
      Duminică frumoasă îți doresc!

      Ștergere