vineri, 16 august 2013

Case de poveste - Weekend plăcut tuturor vă doresc!

22 de comentarii:

  1. Minunat! Aș vrea să locuiesc într-una din ele...
    Un Weekend superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iuliana,
      Mulțumesc Iuliana!
      Și eu vreau...
      Un weekend de poveste să ai!
      Te pupic!

      Ștergere
  2. as petrece un weekend in fiecare...prelungit! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. coco,
      Mulțumesc Coco!
      Un weekend cât mai plăcut să ai!
      Cu drag!

      Ștergere
  3. Bună, ELENA!
    Ce frumoase sunt! De vis! Dar nu aș știi cu care să încep...:)
    Îți doresc un weekend de vis, ca aceste căsuțe!
    Te pupic dulce și te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MARIA,
      Mulțumesc scumpo!
      Toate sunt frumoase..!
      Să ai un weekend frumos și plin de bucurii!
      Te pupic dulce cu mare drag!

      Ștergere
  4. Trebuie să recunosc că îmi plac mai multe! :))
    Îţi doresc şi ţie un weekend tot de poveste! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Max Peter,
      Mulțumesc frumos Max!
      Îți doresc un weekend minunat!

      Ștergere
  5. Buna,draga mea Elena!
    Sunt superbe,una mai frumoasa ca alta!
    Mi-as dori sa locuiesc intr-o casuta din aceasta!
    Te pup si te imbratisez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DiaMar bucataria galbena,
      Mulțumesc scumpa mea Mihaela!
      Eu mi-aș da apartamentul pentru o căsuță!
      Îți doresc un weekend frumos,liniștit și sănătate multă!
      Cu tot dragul te pup!

      Ștergere
  6. Mie imi place a cincea.E mai de-a noastra.Un weekend cat mai agreabil iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Floarea bunica,
      Mulțumesc Flori!
      Un weekend minunat draga mea!
      Cu drag!

      Ștergere
  7. The beautiful and unique homes! Greetings from Poland:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Joanna,
      Thanks for visiting Joanna and sign left!
      I wish you a nice weekend!
      Stop hug and hold!

      Ștergere
  8. superbe toate! mi-ar placea sa locuiesc in cea cu lavanda!
    Un weekend minunat iti doresc, Elena draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN,
      Mulțumesc Carmen!
      Eu nu am preferință,oricare din ele dar să fie a mea!
      Un weekend excelent draga mea!
      Cu mare drag te îmbrățișez!

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Patrycja,
      Thanks for visiting, Patrycja!
      Have a nice evening!
      With great love embrace you!

      Ștergere
  10. BUNA DIMINEATA !
    va spun o zi cu soare
    de cu zori si pana-n seara ,
    liniste in suflet,iubire-n inima
    pace-n jur,prieteni imprejur
    din inima mea ,ptr. inima ta
    si o cafeluta,sa-ti alunge somnul,
    sa fi cu kef de munca
    si cu voie buna toata ziua
    cu drag….. ANANA

    O saptamana plina de satisfactii sa ai ELENA ,pupicei !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anana,
      Mulțumesc draga mea prietenă,Anana!
      Îți doresc o săptămână minunată!
      Cu mare drag te îmbrățișez!

      Ștergere
  11. Niesamowite i piękne domy. Pozdrawiam cieplutko.
    Case uimitoare și frumos. Eu salut călduros.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gica,
      Welcome back my dear Gica!
      Thanks for visiting!
      I wish you a nice day my dear!

      Ștergere