miercuri, 21 august 2013

RAȚE & BOBOCII...


 M.F.C. Ideea aparține lui CARMEN

32 de comentarii:

  1. Cata gingasie! Cat sunt de frumoase toate fotografiile acestea!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN,
      Mulțumesc draga mea!
      Să ai o zi splendidă!
      Cu mare drag!@

      Ștergere
  2. Îmi plac boboceii de raţă la nebunie, sunt foarte drăgălaşi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura C.,
      Mulțumesc Laura,eu îi ador..!
      O zi plăcută îți doresc!
      Te îmbrățișez!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. coco,
      Mulțumesc Coco!
      O zi deosebită îți doresc draga mea!
      Te pup!

      Ștergere
  4. Frumuseti miniaturale... de ce nu raman asa mici si pufoase... ca eu oricum nu mananc rata pe varza...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. GabiA,
      Mulțumesc Gabi!
      Și eu aș vrea să rămână așa mici și pufoși!
      Îți doresc o zi perfectă!

      Ștergere
  5. Superbe toate!
    O zi asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. IULISA,
      Mulțumesc IULISA!
      O zi superbă îți doresc!
      Cu mult drag!

      Ștergere
  6. Intr-adevar foarte reusite.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. :) nu stiam ca si ratele fac armata! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Zdjęcia są słodkie. Pozdrawiam cieplutko.
    Imaginile sunt drăguț. Eu salut călduros.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gica,
      Mulțumesc dragă Gica!
      O zi pe placul tău să ai!
      Te îmbrățișez draga mea!

      Ștergere
  9. Simpatice sunt ratustele! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna,draga mea!
    Sunt adorabile ratustele.Ce frumos merg micutele in sir indian!
    O seara buna si multa sanatate iti doresc!
    Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DiaMar bucataria galbena,
      Mulțumesc scumpa mea Mihaela!
      Și tu să ai o zi minunată și multe,multe bucurii!
      Cu tot dragul te pup și îmbrățișez!

      Ștergere
  11. Faine priveliști cu rățuști.
    Să ai o zi liniștită.

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi plac bobocii, stiu ca intr'un an am luat primul boboc scos de la o gasca si ca sa nu'l las singur, il scoteam afara din cutie si ma jucam eu cu el...ii dadusem si un nume: Fritz :))
    O zi frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zdwuby,
      Mulțumesc draga mea!
      O zi splendidă îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  13. Boboceii sunt tare frumosi, toate modelele :)
    Imi plac mult boboceii de rata. :)
    Seara placuta, draga Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elly Weiss,
      Mulțumesc dragă Elly!Și mie..!
      O zi însorită îți doresc!
      Cu mare drag!

      Ștergere
  14. Super-super-super trupe! :)) Cat de dragalasi pot fi! mai ales cand sunt mititei, dar si cand ajung la maturitate!
    Excelent!
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana,
      Mulțumesc Diana!
      Mie mi-ar plăcea să rămână așa tot timpul, mici..!
      O zi reușită îți doresc!
      Cu mare drag!

      Ștergere
  15. 彡♪♫°
    Essas imagens são como colírio para os olhos.
    É muito bom ver imagens tão bonitas!


    °º✿♫ Boa continuação da semana!
    °º✿ Beijinhos
    º° ✿ °❤ Brasil ♫° ·.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Magia da Ines,
      Obrigada queridos Ines!
      Tenha um bom dia e feliz!
      Eu vos saúdo!
      Beijos.

      Ștergere
  16. Welcome *ELENA*
    Today I came back from vacation.
    I come to you and here a curious bird post.
    I've missed you. I missed you.
    I send kisses and good night ..
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucja-Maria,
      Thanks dear Lucia!
      I wish you a nice weekend as my dear!
      With the same love embrace you!
      Kisses.

      Ștergere