duminică, 9 februarie 2014

CÂMPUL CU MACI


Iubito, flori de mac au colorat pământul,
E roșie natura-n jurul lor și este foc,
Se simte mai profund când fredonează vântul
Și parcă mai plăcut a-al fluturilor joc.

Acum apus și răsărit acelai nume poartă,
E ca un vis feeric la tâmpla unei flori
Iar ochii tăi îmi sunt cărarea către soartă
Ce sufletu-o străbate de mii și mii de ori.

E prea frumos, iubito,în câmpul plin de maci,
Se simte-o armonie între suspin și dor
De parcă-ar crește-n noi păduri fără copaci
În timp ce prin poieni trec fluturii în zbor.

Și te cuprind de mână și te trăiesc în mine
Vorbindu-ți în neștire de macii ce-nfloresc,
E singura dovadă că totul va fi bine
Când te culeg din vis și tot în el te cresc.
(Ungureanu Gheorghe)
Duminică plăcută tuturor vă doresc!
Mulțumesc de vizită!

24 de comentarii:

  1. Buna draga mea,
    Ce frumos este acel camp plin cu maci.
    O zi minunata iti doresc!
    Te imbratisez cu mare drag!
    Pupici multi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DiaMar bucataria galbena,
      Mulțumesc draga mea Mihaela!
      O seară cât mai plăcută îți doresc!
      Pup și îmbrățișez!

      Ștergere
  2. Hello * ELENA*!
    Lovely poem and great pictures of blooming poppies ...
    We have to wait a bit to poppies bloomed.
    I wish you a nice week.
    Kisses.
    Greetings.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucja-Maria,
      Thanks dear Lucia!
      I wish you a nice evening my dear!
      You kiss and hug!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. coco,
      Numai tu!!
      Mulțumesc de vizită și o săptămână frumoasă îți doresc!
      Pup cu drag,Coco!

      Ștergere
  4. Bună, ELENA!
    Foarte frumoase versuri!
    Te pupic!
    O săptămână ușoară!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MARIA,
      Mulțumesc Maria!
      O săptămână cu multe reușite să ai scumpo!
      Pupici!

      Ștergere
  5. pline de culoare si caldura versuri...
    o seara placuta iti doresc, Elena! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pandhora,
      Scumpo îți mulțumesc!
      O săptămână cât mai frumoasă îți doresc!
      Cu mare drag!

      Ștergere
  6. Imi place mult Omar Akram! Si versurile mi-au placut iar imaginile sunt superbe!
    Numai bine, Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vulpita Calatoare,
      Mulțumesc draga mea!
      Și mie îmi placce mult Omar A.!
      O săptămână cât mai plăcută îți doresc!
      Cu tot dragul te îmbrățișez!

      Ștergere
  7. Pana la maci, mai este! Dar vine ea primavara! :))
    Sa ai o saptamana minunata!
    pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie Max,
      Mulțumesc draga mea!
      Să treacă Fe-Martie și vine și primăvara!
      Îți doresc o săptămână frumoasă și ușoară!
      Pup cu mare drag!

      Ștergere
  8. Mege acel rosu cu albul zapezii.Mie imi place atat zapada,cat si macii.Sunt un gura casca cand vad lanuri cu maci.Le privesc minute in sir. O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Floarea bunica,
      Mulțumesc Flori!
      Eu iubesc doar florile,zăpada nu îmi place!
      Să ai o zi frumoasă draga mea!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  9. Buna, Elena!
    Aici e vara!!! :) Da-da, ma tentezi cu vara! Dar inca mai e timpul iernii! :) Nu mult, dar mai e in dreptul ei! :)
    Sufletul senin sa-ti fie si saptamana minunata! Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana,
      Mulțumesc Diana!
      Este pe drum vara,draga mea!
      O zi pe placul tău să ai!
      Pup draga mea!

      Ștergere
  10. Şi imaginile şi poezia sunt superbe, Tizo, dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. elena marin-alexe,
      Mulțumesc de vizită draga mea Tiză!
      Să aveți o săptămână plăcută!
      Vă îmbrățișez și pup cu drag!

      Ștergere
  11. Ma duce cu gindul la vara si la plimbari lungi prin lanuri de griu! Asa mi-am petrecut vacantele la tara cind eram copil - alergind pe dealuri si prin lanuri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amedeya,
      Mulțumesc Amedeya și sincer te invidiez că eu nu am avut ocazia!
      O seară așa cum ți-o dorești!
      Cu tot dragul te îmbrățișez!

      Ștergere