vineri, 7 februarie 2014

Idei pentru amenajarea unei grădini

sursa:google
 Un weekend minunat tuturor vă doresc!

20 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Lura C.,
      Mulțumesc Laura!
      Seară excelentă draga mea!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  2. O-hooo...! Ce gradini! Chiar de n-as reusi sa o fac la fel de frumoasa, o gradina mi-ar placea sa am! Sa imi exersez talentul dar mai ales sa stiu ca am un coltisor in care ma pot "refugia" din cand in cand. :)
    Multumesc! Un weekend minunat iti doresc!
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana,
      Mulțumesc de vizită Diana!
      Și mie mi-ar plăcea dar ce folos că locuiesc la bloc!
      Un weekend cât mai frumos draga mea!
      Cu tot dragul te pup și îmbrățișez!

      Ștergere
  3. Mulţumesc pentru cafea!... Numai o singură bucăţică de zahăr... :))
    Abia aştept să vină primăvara, să stau în grădină! Acum n-am decât mormane de zăpadă.
    Un weekend minunat îţi doresc şi eu, Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Max Peter,
      Și eu îți mulțumesc de vizită Max,cum o dorești servește-te!
      Ești un fericit cu o asemenea grădină!
      Un weekend cât mai frumos vă doresc amândurora!

      Ștergere
  4. Piękne plany ogrodów i miło pić kawę patrząc na nie. Miłego weekendu. Pozdrawiam.
    Grădini frumoase și planurile gândite pentru a bea o ceașcă de cafea uita la ei. Au un week-end frumos. A ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gica,
      Mulțumesc dragă prietenă,Gica!
      Îți doresc un weekend minunat!
      Cu mare drag te îmbrățișez!

      Ștergere
  5. gradinile japoneze sunt un mod artistic de exprimare si o legatura a artei cu natura. Minunate exemplele oferite de tine aici, Elena draga . Multumim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN,
      Mulțumesc CARMEN!
      Un weekend de vis să ai draga mea!
      Cu mare drag!

      Ștergere
  6. draga mea ELENA ,am revenit acum iar ,am fost in ianuarie si am vazut ca ai lipsit ,acum vad ca esti iar activa,probabil ca ai fost plecata ,te pooooop ,ma bucur ca esti bine si iti doresc un sfarsit de saptamana implinit
    f. frumoase imaginile !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anana Samo,
      Bine ai revenit draga mea,Anana!
      Eu sunt bine,mă lupt cu zăpada!
      Îți doresc un weekend excelent draga mea!
      Pup cu mare drag!

      Ștergere
  7. cât de frumoase sunt toate aceste ... ''idei'' ! weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. prietena-japoneza,
      Mulțumesc draga mea!
      O duminică frumoasă îți doresc!
      Pup cu drag!

      Ștergere

  8. °º♫♬° ·.
    Jardins muito bonitos.

    ░B░O░M░ ░F░I░M░ ░D░E░

    ░S░E░M░A░N░A░!!!

    °º♫♬° ·.
    Beijinhos.
    °º♫♬° ·.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Magia da Inês ,
      Graças querida Inês!
      A querida belo domingo que você quiser!
      Com amor abraçar-te!
      Beijos.

      Ștergere
  9. ce minunatii, ce binecuvantare sa ai o asa gradina! sau ...o gradina!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. coco,
      Mulțumesc de vizită Coco!
      Cine are grădină poate să-și amenajeze un colțișor de rai!
      O zi bună draga mea!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  10. Răspunsuri
    1. elena marin-alexe,
      Mulțumesc draga mea Tiză!
      O zi plăcută vă doresc!
      Vă pup cu drag!

      Ștergere