miercuri, 19 martie 2014

FLORI RARE, PENTRU PRIETENI

 M.F.C. Ideea aparține lui CARMEN
O zi frumoasă tuturor vă doresc!

38 de comentarii:

  1. Deosebite! O zi buna in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunile naturii ,sunt extraordinare,mai ales a doua floare ! :)

    Iti trimit o imbratisare de langa o cana cu ceai verde,nu prea bun,dar sanatos !:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea pentru ceai!
      Îți doresc o zi minunată!
      Pup cu mare drag!

      Ștergere
  3. Ce frumoase sunt!... Ai dreptate, cred că o singură specie am mai văzut-o până acum (tot în poze, recunosc).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Max!
      Poza cu a doua am mai văzut-o și eu!
      O zi de miercuri cât mai plăcută!

      Ștergere
  4. Sunt foarte frumoase florile.
    Să ai o zi frumoasă, liniștită și bogată în rezultate bune.

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe si adevarate minuni ale naturii!

    Foarte frumoase sunt fotografiile!
    O zi insorita draga mea ,pupici!.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos IULISA!
      O zi superbă și plină de bucurii!
      Pup și eu draga mea!

      Ștergere
  6. alegerile tale sunt ca intotdeauna neobisnuit de frumoase :)
    o zi minunata draga Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpo îți mulțumesc!
      O zi frumoasă îți doresc!
      Cu mare drag!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea!
      Mă bucur nespus de mult că-ți plac!
      O dimineață minunată!
      Pupici.

      Ștergere
  8. Un adevarat rasfat!
    Una e mai frumoasa decat cealalta!
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este Angi,îți mulțumesc!
      O zi fericită îți doresc!
      Pupicei.

      Ștergere
  9. Orhideele sun superbe!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea Minnie!
      Numai gânduri bune și zile senine îți doresc!
      Pupici și îmbrățișări!

      Ștergere
  10. Wow! Extraordinara colectie! Asa ceva, chiar ca, mai rar!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  11. Încântare pentru ochi şi suflet, tizo dragă. Frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea Tiză!
      O zi minunată vă doresc!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  12. Raras e muito lindas.
    Conheço a flor da segunda foto.
    Chamamos de flor de maracujá.

    Bom restinho de semana.
    ¸.•°♪✿✿º°。♪

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Graças querida Inês!
      Desejo-lhe um grande dia!
      Um abraço e um beijo!

      Ștergere
  13. Radość patrzeć na takie cudowne kwiaty. Pozdrawiam.
    Bucurie să se uite la aceste flori minunate. A ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea Gica!
      O zi cu mult soare îți doresc!
      Te îmbrățișez cu mare drag!

      Ștergere
  14. uimitoare forme si culori! par ireale, atat de frumoase si perfecte sunt!
    multumi draga mea. pupici si imbratisari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc CARMEN!
      Seară minunată îți doresc draga mea!
      Cu mare drag!

      Ștergere
  15. Hello, nisamowitcie beautiful flowers, very, very beautiful. Regards

    RăspundețiȘtergere
  16. Si un fruct :) In a patra poza e fructul arbustului capsuna. Foarte bun si extrem de decorativ :) Weekend placut, Elena !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc DANI!
      Ești singura care ai observat,nu știu cum se numește!
      Un weekend excelent draga ,mea îți doresc!
      Cu mare drag!

      Ștergere
  17. Uite cu așa ceva mi-ar plăcea să am casa căptușită; și pe dinafară, și pe dinăuntru. :)

    RăspundețiȘtergere