duminică, 2 martie 2014

TU LUNĂ NOUĂ


Îmi bați în geam, a câta oară?
Vrei să mă chinui, am venit!
Te fac azi lumii de ocară
Că tu din somn iar m-ai trezit.

Rotundă,albă și sfioasă
Te uiți la mine printre gene
Te-alinți, tu știi că ești frumoasă
De geamul meu te-agăți alene.

Vrei să dansăm? sau să citim
La lumânare amândouă?
Sau spre Luceafăr să privim
Eu muritoare, și tu nouă.

Mi-ai smuls din ochi somnul adânc
Și-mi pui pe buze versuri noi,
Îmi vine-acum să te mănânc
Dar ca desert nu felul doi.

De vrei să-mi treacă supărarea
Dă-mi din lumina ta un rug
Să-mi luminez cu el cărarea
Când spre iubire eu fug.

Acum,că vorbele sunt scrise
Mă-ntorc în pat, tu lună nouă,
Aruncă-ți razele precise
Pe ochii lui scăldați în rouă.
(Marilena Velicu)

Duminică frumoasă tuturor vă doresc!
Un Martie fericit și o primăvară frumoasă vă doresc!

12 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. laura C.,
      Mulțumesc Laura!
      O duminică așa cum ți-o dorești!
      Pupicei!

      Ștergere
  2. 1 Martie...... tare dulce! :))
    pupici, duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie Max,
      Mulțumesc draga mea Minnie!
      Îți doresc o duminică minunată!
      Pup cu mult drag!

      Ștergere
  3. o postare care aduce multa buna dispozitie si un pic de romantic. Multumim!
    o duminica minunata, Elena draga! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN,
      Mulțumesc CARMEN!
      o duminică frumoasă îți doresc!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  4. Nu putea trece duminica fara o frumoasa poezie de le tine.Muzica face parte din cea preferata de mine.O saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Floarea bunica,
      Mulțumesc Flori!
      Mă bucur că muzica ți-a fost pe plac!
      O seară și o săptămână ușoară îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  5. é uma bonita torta e parece muito gostosa.Tenha um otimo domingo.beijos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Duendes,
      Grazie caro Duendes!
      Avere una bella serata piena di gioia!
      Vi abbraccio con amore!
      Baci!

      Ștergere
  6. frumoasă poezie, frumoasă muzică, delicios tort ! mulţumesc pentru urarea de ''1 martie'' !
    îţi doresc o seară frumoasă de Lăsata Secului !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. prietena-japoneza,
      Și eu îți mulțumesc draga mea!
      O seară superbă și o săptămână minunată!
      Pup și îmbrățișez!

      Ștergere