duminică, 6 aprilie 2014

ALBASTRU VIU CA OCHII TĂI

Croiesc din cer petale pentru vise
De un albastru viu ca ochii tăi,
Și-mi plouă rândurile palid scrise
Un nor, ce-abia răzbate printre văi.

Sub picuri calzi ne-am sărutat în fugă
Și ne-am privit cu sufletul deschis,
Nu am avut secunda pentru rugă
Nici timp de-alunecat în paradis.

Cu mâna udă mi-am șters lacrimi mute
Să nu mă vadă fulgerul setos,
Lumina lui n-a vrut să mă ajute
Și-n tunet am ascuns un țipăt gros.

M-a-ndepărtat de tine drumul rece,
Și rătăcind prin ploaie tot sperând,
Am strâns în palme dorul,că nu trece
Dorința de-a te revedea curând.
(Marilena Velicu)
O duminică plăcută tuturor vă doresc!

20 de comentarii:

  1. Sa spun drept daca ma uit la vremea ciudoasa de afara si citesc frumoasele versuri puse de tine, parca ma apuca o nostalgie... Dar fac eforturi sa-mi inveselesc ziua.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea!
      Poezia este în ton cu vremea de afară!
      O duminică cât mai plăcută!
      Cu mare drag!

      Ștergere
  2. Se pare ca esti nostalgica astazi.....
    Cate-o data e buna si nostalgia, lacrimile fac ochii sa straluceasca.
    Te pup draga mea, incearxa sa fi optimista!
    O imbratisare de aici de departe... ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc scumpa mea Minnie!
      Se pare că ai ghicit,lacrimile fac ochii frumoși!
      O duminică minunată îți doresc scumpa mea!
      Pupici și îmbrățișări generoase trimit către tine!

      Ștergere
  3. I wish you a pleasant and cheerful Sunday! Let the next week will be happy for you!

    RăspundețiȘtergere
  4. Portia de cultura aici la tine.Clipul e superb.O saptamana cu spor sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Flori!
      Și tu să ai o săptămână frumoasă și plină de reușite!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  5. potrivite versuri, potrivite zilei de ieri...
    azi, soarele parca prinde curaj :)
    o saptamana minunata draga Elena!

    Pandhora

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc scumpo!
      Așa este,soarele prinde curaj!
      O săptămână cât mai plăcută îți doresc!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  6. Buna ziua, Elena!
    Frumosi ochi trebuie sa aiba femeia care indrazneste sa planga - zicea nu-mai-stiu-cine pe nu-mai-stiu-unde. :)
    Imi plac versurile si imi place si vremea care se incrunta la mine - îi zambesc, sa-i fac in ciuda! :)
    Iti doresc sa petreci o saptamana minunata!
    Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos Diana!
      Și săptămână ta să fie cât mai plăcută și plină de surprize frumoase!
      Cu mult drag te pup și îmbrățișez!

      Ștergere
  7. Frumoase versurile, tizo! Îmbrăţişări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea Tiză!
      O zi frumoasă vă doresc!
      Pup cu mare drag!

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Mulțumesc LuZ!
      O săptămână minunată îți doresc draga mea!
      Te pup cu drag!

      Ștergere