miercuri, 14 mai 2014

JACARANDA SAU COPACUL VIOLET

Jacaranda sau cppacul violet pe care îl găsim cu precădere în
regiunile tropicale și subtropicale oferă și el un spectacol
impresionant atunci când înflorește.Florile sale strălucitoare
atârnă ca niște draperii florale în copac, iar frunzele copacului
amintesc de frunzele de ferigă.
Exzoticul copac poate fi admirat în toată splendoarea sa în Asia,
Africa, Australia,America Centrală și de Sud,Israel.
Chiar și în orașul Los Angeles este impresionant și ultra cunoscut
primăvara prin explozia de albastru-purpuriu.De fapt în California
Jacaranda înflorește de două ori pe an,primăvara-toamna.
Orașul Pretoria din Africa de Sud este celebru pentru copacii săi
de jacarunda,fiindcă aici se găsesc peste 70.000 de copaci cu
flori violet,i se mai spune și orașul Jacaruda. sursa:garbo.ro

M.F.C. Ideea aparține lui CARMEN
O zi frumoasă tuturor vă doresc!

34 de comentarii:

  1. Superb, copacul de jacaranda. Privind fotografiile, mi-am amintit că am citit în copilărie o poveste în care eroul, o maimuțică, s-a ascuns în ramurile unui copac de jacaranda. La vremea aceea, m-am întrebat, fără să găsesc un răspuns, cum o fi acel arbore. Pe atunci nu știam de Internet ! :D

    Happy WW, Elena !

    RăspundețiȘtergere
  2. superba culoarea, efectul, copacul :)
    o zi minunata, Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Maria!
      Și mie îmi place culoarea!
      O zi caldă să ai!
      Pupicei.

      Ștergere
  3. Noroc ca noi avem glicina care seamana la culoare cu aceste flori! :))
    Au fost cativa gradinari aici care l-au importat si au încercat sa-l faca sa reziste frigului, dar fara succes.
    Happy WW, Elena!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea Minnie!
      O zi frumoasă îți doresc!
      Pup și îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  4. Ce splendoare de copaci! N-am stiut de jacaranda!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce minune, ce minune, mi-am umplut sufletul de culoare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpo îți mulțumesc!
      O zi pe placul inimii tale îți doresc!
      pup cu mult drag!

      Ștergere
  6. Flori frumoase sunt le iubesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc AGATA!
      O zi plăcută îți doresc!
      Te îmbrățișez!

      Ștergere
  7. Cate minunatii exista pe lume! Multumim pentru acest articol, care chiar daca e cu prea multe cuvinte pentru "miercurea fara cuvinte" , este deosebit de interesant ;)
    Happy WW, draga Elena! ☆★☆

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN mă bucur nespus de mult că te-ai răzgândit,postarea am
      făcut-o aseară neștiind că revii,scuze!
      O zi cât mai frumoasă îți doresc!
      Îmbrățișez cu mare drag!

      Ștergere
  8. Parabéns pelo show fotográfico!
    Magnífico! Temos Jacarandá como árvores decorativas nas ruas.
    Boa quarta-feira!

    ¸.•°❤❤彡º°。

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Graças querida Inês!
      Desejo-lhe um bom dia!
      Beijo e abraço!

      Ștergere
  9. Happy Wednesday, cum spun americanii și să ai parte de o zi liniștită și frumoasă ! atât cât a mai rămas din ea.
    Interesant copac violet. Văd pentru prima dată astfel de fotografii.

    RăspundețiȘtergere
  10. Doamne, ce minunatii exista in natura! :D E splendid. Zi faina:D pupicei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Monica îți mulțumesc!
      O seară de vis îți doresc!
      Mii de pupicei!

      Ștergere
  11. I love flowers It is very beautiful - like in paradise:))) Very cool blog!

    RăspundețiȘtergere
  12. Dumnezeule, o minunatie! Superb!
    Toate cele bune, Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Vulpița!
      O seară perfectă să ai draga mea!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  13. Buna, Elena!
    No, sa vezi minune! :)) Eu casc gura la copacul violet si pentru altii o fi ceva banal deja. :)
    Superb!
    Zile fericite iti doresc!
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Diana!
      Nu ești singura draga mea,eu mă întreb ce miros au aceste flori!
      O zi cât mai frumoasă îți doresc draga mea!
      Pup și îmbrățișez cu mult drag!

      Ștergere
  14. Beautiful scenery, purples, admire, Regards.

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna,draga mea prietena
    O,este un copac splendid.Nu am mai vazut pana acum.
    Pupici cu drag si calde imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela îți mulțumesc draga mea de vizită!
      Îți doresc o zi minunată și sănătate multă!
      Pup cu mare drag,sper că ești bine?

      Ștergere