duminică, 10 decembrie 2017

CHIPUL TĂU

Ți-am desenat cu lacrimi chipul,
Pe cer,pe vânt și pe nisip,
Să te privesc cu ochii minții
Din zori și până-n asfințit.

Secundele mă dor în așteptare,
Pași grei mă poartă în trecut,
Privirea ta încă mă doare,
Și dorul tău ce a rămas tăcut.

Ești trist... și buzele-ți flămânde
Cer zâmbete și sărutări fierbinți,
Cu mâinile întinse... tremurânde
Te-acopăr cu îmbrățișări cuminți.

În ochii tăi văd doi luceferi blânzi,
Ce-ascund al nopții vis amar,
Zadarnic de iubire te ascunzi,
Iubirea și durerea,n-au hotar.

*Versuri de MARILENA VELICU*

Duminică plăcută tuturor!
Vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

4 comentarii:

  1. Buna dimineata, Elena draga!
    Eu m-am delectat luni, dar cred ca nu are nimic! Frumosul e la fel, indiferent de zi!
    Pupici si o saptamana excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ziua buna sa iti fie, Elena draga!
    Sanatate si bucurii sa ai! O saptamana excelenta iti doresc!
    Imbratisari si pupici, cu drag! <3
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia astazi am ajuns sa intru pe blog!
    Mi-a placut tare mult poezia! Te pup draga mea, zile senine îti doresc!

    RăspundețiȘtergere