duminică, 19 august 2018

ȚI - AM BĂTUT ÎN GEAM DEGEABA


Ți -am bătut în geam,perfidă,
Încordată și timidă
Ascunzându-mă-n firidă
Amărâtă, insipidă...

Ți -am bătut în geam cu frică,
Să nu crezi la o adică
Vara asta c-o să zică
Că te-am vrut... în parte mică...

Ți -am bătut în geam cu soare,
Am crezut că fac prinsoare
Cu -ntunericul ce moare
În odaia ta cea mare...

Ți -am bătut în geam degeaba,
N -am știu care e treaba,
Și-am strâns lacrimile-n roaba
Ce -și făceau  umilă treaba...

*Versuri de MARILENA VELICU*
Duminică plăcută tuturor!
Vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

3 comentarii:

  1. Multumim pentru portia de lirism! :)

    O DUMINICA FRUMOASA!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Elena draga!
    Mult imi place cantecul! :) Si versurile-mi plac.
    Seara linistita iti doresc, si o saptamana minunata!
    Imbratisari si pupici, cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere