miercuri, 20 martie 2019

S-au întrecut în coafuri de gheață

 Ce bine arătăm  noi doi:fața roșie și părul sloi!
 Bu-hu-hu v-am speriat?Stau cu părul înghețat!
Simt că îmi cade fața: mi-s bocnă barba și mustața!
Sursă:Click.ro
Nebunie maximă în stațiunea  de iarnă Takhini Hot Springs,
din Yukon,Canada.Zeci de turiști au luat cu asalt izvoarele cu
apă caldă pentru a participa la cea mai recentă ediție a Concursului
Internațional al Coafurilor Înghețate.
Când afară sunt temperaturi de până la -10 grade Celsius,concurenții
nu au avut nevoie să stea rea mult tim cu capul”la coafat” pentru că
gerul s-a dovedit a fi un frizer extrem de rapid.
Concursul este organizat în fiecare an începând cu 2011 și este jurizat
de organizatorii Andrew Umrich și Lauren O'Coffey.Secțiunile premiate 
sunt cea mai bună coafură de grup,cea mai ună tunsoare bărbătească 
și respectiv femeiască,dar și cea mai creativă tunsoare.
Zi fericită tuturor vă doresc!
Vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

4 comentarii:

  1. Cat de tareee ... Hahahaha...
    As vrea si eu sa particip desi cred ca mi-ar clantanii dintii pana m-ar "coafa" gerul! :))))
    Sa ai o Primavara minunata draga mea draga!
    Pupici si îmbratisari!<3
    P.S Nu uita sa zambesti azi ... :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Elena draga!
    Afara e racoare! Vazand coafurile simt ca-i ger!!! :) Foarte tari oamenii acestia!
    Multumesc. Zile fericite iti doresc sa ai si tu! Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu cred ca as rezista cu o astfel de coafura!
    Bine ca ne-ai pus o cafeluta la final! Oricum, nu am auzit pana acum de coafura de grup!:D Amuzant concurs!
    Zile frumoase, Elena draga! Pupici!

    RăspundețiȘtergere