duminică, 27 noiembrie 2016

ÎNCĂ E TOAMNĂ

Încă e toamnă pe-aleea cu tei,
Mă pierd în detalii, spulber idei,
Șotronul e fad, pavajul acid,
Popasul macabru, suflet perfid...

Încă e toamnă, decorul e trist,
Luna coboară un ochi pesimist,
Negru e cerul, și plâng ochii tăi
Neclar e visul, dă-n inimi bătăi...

Încă e toamnă și frunzele cad,
Pianul oftează, clipele scad,
Iar mi-este dor, privirea mi-e dusă
În dansul tău mă las iar sedusă.

*Versuri de MARILENA VELICU*
Duminică minunată tuturor!
Vă îmbrățișez cu drag și mulțumesc de vizită!

6 comentarii:

  1. Hello dear ELENA!
    Thank you for the beautiful poem and a fantastic picture.
    Kisses and greetings.
    Lucja

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello my friend,
    I hope this finds you well and happy - wishing you a good day today!
    hugs ,Duendes.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, Elena draga!
    Inca e toamna, dar nu-i asa trist. :) Frunza valseaza in drum spre pamant. Frumoase-s versurile.
    Melodia-mi place mult de tot. :)
    Seara linistita iti doresc, si o sapatamana minunata!
    Imbratisari si pupici, cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoase versuri de sfârşit de toamnă !
    iarna bate la uşă !!!
    cu drag, îţi doresc o seară plăcută !

    RăspundețiȘtergere
  5. Um filme fabuloso, gostei bastante.
    Um abraço e bom fim-de-semana.
    Andarilhar

    RăspundețiȘtergere