duminică, 20 noiembrie 2016

SUB GEAMUL TĂU


Frumoasă toamnă ai la geam,
Și ploaia gri se scurge-n ram,
Sub ochii tăi pierduți în neant...
Ce dulce zâmbet de amant...

Privești o frunză, nu clipești,
Nervurile i le citești,
Și parcă simți ceva ciudat...
E versul meu...puțin codat...

Era o toamnă...nu demult...
Când îmi plăcea să te ascult,
Te-aș asculta dac-ai vorbi
Și frunzele nu mi-ai zdrobi...

Dar  plouă iar în gândul tău,
N-au rost părerile de rău,
E toamna mea și tu n-ai loc...
Sub geamul tău prin bălți... mă joc.

Versuri de MARILENA VELICU
Duminică plăcută tuturor!
Cu drag vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

5 comentarii:

  1. Wonderful song!
    Have a beautiful Sunday my dear
    hug and kisses Crissi

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mai auzisem melodia de foarte multa vreme. O auditie minunata! Prima imagine este atat de luminoasa si calda!
    Imi place!
    O duminica placuta si o saptamana excelenta, draga Elena!

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoase versuri ! minunată melodie - nu o ştiam, mulţumesc frumos !
    cu drag, îţi doresc o seară plăcută !

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, Elena!
    Cumva, poezia si cantecul sunt doua extreme care se intalnesc... in om. :) Melodia imi place foarte-foarte mult, iar inceputul a fost ca... ploaia pe acorduri de chitara, intr-o toamna blanda.
    Multumesc pentru urare. Iti doresc sa ai o saptamana minunata! Imbratisari si pupici, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hello ELENA!
    Wow,
    my beloved Sarah, a wonderful poem and delicious coffee.
    Is it still possible to dream about something?
    Kisses and greetings.
    Łucja

    RăspundețiȘtergere