vineri, 25 noiembrie 2016

Podul Rakotzbrücke sau cum este numit de localnicii”Podul diavolului” se află în Parcul Kromlauer din Germania

 sursă: descoperă.ro& Atlas Obscura 
Podul a fost realizat în anul 1860,de localnicii orașului din apropiere,
arcul subțire se întinde de-a lungul lacului Rakotzsee, fiind construit din
diferite pietre locale.În folclor structura podului este poreclită și ”Podul
diavolului” fiind foarte arcuit și subțire,localnicii au atribuit creația,Satanei.
Astăzi podul poate fi vizitat,dar traversarea este interzisă.
Weekend minunat tuturor vă doresc!
Cu drag vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

7 comentarii:

  1. Beautiful photos!
    Wonderful weekend
    hug and kisses to you dear Elena!
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
  2. interesantă postare ! mă ia cu fiori...
    cu drag, îţi doresc weekend cât mai plăcut !

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata frumos...desi nu-mi prea place mie denumirea podului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, Elena!
    Extra-fain! :) In primele doua foto imi imaginez doi dinozauri infruntandu-se. :) Altfel... imi imaginez ca e o poarta intre doua lumi. :) Peisajul zonei cred ca e la fel: extra-fain. :)
    Iti doresc, cu drag, weekend minunat!
    Imbratisari si pupici, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce "Podul diavolului"? :( Este foarte frumos si interesant...mi-ar plăcea să merg pe el cândva :)
    Weekend frumos, Elena! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cute and fourth photo I love. I send hugs.

    RăspundețiȘtergere
  7. perfecte, perfecte reflexii! :)
    pup Elena, faina sa-ti fie saptamana! :)

    RăspundețiȘtergere