duminică, 24 septembrie 2017

LEGATĂ LA OCHI

Lagată la ochi cu eșarfa-nserării
Cu mâinile goale întinse spre cer,
Tresar sacadat la atingerile mării
Când valuri se sparg peste glezne, și pier.

Mă-nvălui vântul, în plete se joacă
Făcând rotocoale de umbre zglobii,
Cuvinte nespuse la mal se îneacă
Te caut frenetic, sperând c-ai să vii.

Căzută-n genunchi pe nisipul fierbinte
Învinsă de gânduri și false iluzii,
Te strig fără glas în tăcerea cuminte
Legată la ochi,mă zbat în confuzii.

*Versuri de MARILENA VELICU*
Duminică excelentă tuturor!
Cu drag vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

6 comentarii:

  1. Si eu ma simt ca "legata la ochi" pentru ca este o ceata afara... noroc ca se va risipi pana la 12. :)
    Multumesc pentru cafeluta si pentru melodia lui Demis!♥
    Sa ai o duminica perfecta! Pupici si îmbratisari, draga mea! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. ELENA!
    Welcome to Sunday morning.
    I was waiting for a beautiful poem, wonderful music and always delicious coffee.
    ELENA, I wish you a nice, sunny, autumn Sunday.
    Kisses and greetings.
    Lucja

    RăspundețiȘtergere
  3. Am intrat cam tarziu in casuta ta, dar m-am delectat perfect si cu versurile si cu vocea tremolo a lui Demis!
    M-am servit doar cu bombonele... :)

    Pupici si o saptamana frumoasa, Elena draga!
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, Elena draga!
    Imi placee poezia dar nu stiu cuvinte care sa descrie cat imi place cantecul - ideea. :) Prieten mi-e si mie vantul. :) Cel puţin asa imi place sa cred. :)
    Iti doresc sa ai o saptamana minunata! Imbratisari si pupici, cu drag!

    RăspundețiȘtergere