duminică, 10 septembrie 2017

RĂSĂRIT DE SOARE


Mă uit la ceas secundă de secundă
Și timpul parcă stă în loc nebun,
În gânduri inima-mi se-afundă
Mă doare tot ce n-am putut să-ți spun.

Voi sta o vreme închisă în tăcere
N-am să respir fără iubirea ta,
Fac schimb de lacrimi c-un apus ce piere
Și-un răsărit de soare îți voi da.

Lumina ce te-atinge-i de la mine
Ard flacăra între pământ și cer,
Pe buze-ți las dorințe, pasiune,
Din ochi îți fur steluțe de mister.

*Versuri de MARILENA VELICU*


Duminică plăcută tuturor!
Vă îmbrățișez cu drag și mulțumesc de vizită!

4 comentarii:

  1. Doza de romantism de duminica! :)
    Foarte faina si poezia si melodia aleasa!
    Iti doresc o duminica perfecta!
    Pupici si îmbratisari! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Elena draga! :)
    "Ma uit la ceas secunda de secunda"... Ah, secundele, ce lungi mai sunt cand nerabdarea ne da tarcoale. :)
    Marc Anthony se numara printre preferatii mei - faina melodia! :)
    Iti doresc sa ai o saptamana minunata! Imbratisari si pupici, cu drag!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoase versuri !
    chiar - am văzut puţine răsărituri de soare !!!
    pupic !

    RăspundețiȘtergere