miercuri, 13 septembrie 2017

Te tooopești de dragul lor:pisicuțe super simpatice care se bucură de toamnă!

 Meditație de toamnă!
 Te-am prins,a mea ești!
 Nu mă deranjați.Sunt fericit!
 Zen.Departe de această lume.
 Prietenia adevărată traversează toate anotimpurile
 Explorând lumea.
 Nu am mai văzut niciodată un dovleac atââât 
de mare.E real?
 Puțină echilibristică,puțină toamnă :)
 Drăgălășenie și pufoșenii călduroase
 Ce spuneți?Îmi stă bine:)?
 Vreau să fiu pisică și să mă bucur așa de toamnă:))
 Splendoare în iarbă și frunze
 Cel mai bun masaj e dragostea.
 Yoga time sau yoga mere:)
Sursă:Garbo.ro
M.F.C. Ideea a fost preluată de Călin Hera
Zi superbă vă doresc!
Vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

7 comentarii:

  1. Miau ... Eu sunt pufoasa si delicioasa dar pot fii zbarlita si rautacioasa! Hahahahaha ...
    Pupici si îmbratisari! <3 Miau!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dulci sunt! Eu nu am o pufoasa, dar cine stie?
    Pupici, Elena draga! O zi minunata! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, Elena draga!
    Delicioase imagini! <3 Si eu vreau sa fiu pisica! Sa ma bucur ca ele, sa am noua vieti! Sa ma bucur ca ele, pot, dar cum fac rost de alte opt vieti? :)
    Te imbratisez cu drag! Pupici!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie nu mi-ar plăcea să fiu pisică. Cred că nici motan, dar mă mai gândesc :)

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai adunat aici un intreg neam pisicesc,care mai de care ,mai frumoase.O seara buna Elena!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ah,AHHHH,chiar ca ma topesc:) ♡♡♡♡

    RăspundețiȘtergere