vineri, 9 decembrie 2011

Ferestre deschise - Imagini














Așteaptă- mă diseară la fereastră
Cu fruntea- n mâini, cu ochi pierduți în vis -
Am să- ți aduc un braț de crizanteme
Și cel din urmă cântec ce ți-am scris...
(Victor Eftimiu)
Un sfârșit de săptămână minunat vă doresc!!!

22 de comentarii:

  1. Cu adsevărat magică această fereastră care deschide orizontul către lumi diferite!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe peisaje dincolo de ferestre! Week-end placut, Elena! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Este bine sa ai ce vedea dincolo de ferestre! :)
    Zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tiberiu,
    Mulțumesc Tiberiu de vizită!
    Seară excelentă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristi,
    Mulțumesc Cristi!
    Weekend minunat îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Costea Mircea,
    Mulțumesc Mircea,da îmi
    plac foarte mult!
    Un weekend frumos îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Diverse,
    Mulțumesc!
    Un weekend cât mai reușit să ai!

    RăspundețiȘtergere
  8. anana,
    Mulțumesc Anana!
    Un weekend cu mult soare!
    Te pup scumpo!

    RăspundețiȘtergere
  9. Fac si eu comanda pentru o astfel de fereastra! De fapt, vreau mai multe ca mai sunt ca mine care nu pot iesi din casa. Multumesc mult de imagini, un weekend cat mai placut sa ai alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Robert Nicolaescu,
    Mulțumesc Robert!
    Un weekend liniștit
    și sănătate multă!

    RăspundețiȘtergere
  11. fereastra...mereu acest dincolo...
    la tine acest dincolo de fereastra este minunat de optimist prin culoare si cuvinte...
    un w-end perfect iti doresc...pup...

    RăspundețiȘtergere
  12. ferestrele deschise sunt chiar frumoase! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. pandhora,
    Mulțumesc scumpo!
    Un weekend de vis îți doresc!
    Cu drag te pup și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  14. £avi H.,
    Mulțumesc!
    Weekend minunat!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  15. Bom dia ELENA!!!

    Um olhas belo por éstas
    Janelas, muito bom!

    Um ótimo fim de Semana!!!


    do Brasil..............Clik:-)

    RăspundețiȘtergere
  16. Clik,
    Olá Adriano!
    Obrigado pela fiel!
    Um belo dia ac!

    RăspundețiȘtergere
  17. Mi-ar plăcea să am şi eu astfel de vedere la ferestre... :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Impresionante fotografii!:D:X De poveste.:D

    RăspundețiȘtergere
  19. superbe!...
    ar fi minunat cand as deschide fereastra sa am parte de o priveliste minunata de floarea soarelui (floarea mea preferata), ca in prima imagine!...sau mi-ar mai placea foarte mult si privelistea din imaginea 5 sau 7. dar cel mai mult 5.
    cand ma voi casatorii, eu cu Florin avem casuta noastra construita pe dealul de la el din sat si fiind casa cu etaj, as putea spune ca o sa avem parte de o priveliste minunata cu dealul intins ca o campie si padurea minunata situata in spatele acestuia.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere