vineri, 10 mai 2013

Locuri foarte frumoase din ROMÂNIA


1.  Plaja Gura Portiței,o alternativă pentru Vama Veche,între Deltă
și mare.Unul din primele sate de vacanță din România,atestat în
hărți în anul 1710.


2. Lacul Bâlea este un lac glaciar situat la o altitudine de 2040 m

în Mulții Făgăraș,Județul Sibiu.

 3. Râpa  Roșie,Sebeș.
 4. Ochiul Beiului se află în Parcul național Cheile Nerei.
Este un lac albastru,care nu îngheață niciodată.
 5. Castelul Bran
 6. Statuia lui Decebal pe Dunăre, la Cazane.
 7. Culoarul Rucăr-Bran,Piatra Craiului.
 8. Lacul Bodi,Mogoșa.În apropiere de Baia Mare
 9. Lacul Oașa,Mulții Șureanu

 10. Răsărit magic în Rarău

 11.Ceahlău,sălbateca splendoare..


 12.Barajul Gura Apelor,Munții Retezat.

 13. Cascada Cailor este una dintre cele mai frumoase cascade din România,
formată pe versantul nordic al Munților Rodnei,în apropierea stațiunii
turistice Borșa
.

 14. Cheile Bicazului,situate în partea centrală a Munților Hășmaș în nordul-estul
țării în județele Neamț și Harghita.

 15. Laguna Albastră- Aghireș,România

 16. Transfăgărășan:Cel mai spectaculos traseu din România

 18. Mulții străini compară Transfăgărăsanul,cel mai spectaculos traseu
din Romania, cu Trollstigen Mountain Road Norway

19. Bâlea Lac este situat în Munții Făgăraș și reprezintă unul dintre cele
mai importante obiective turistice din România,datorită altitudinii
la care se află stațiunea, 2040 m.
VA URMA...ȘI ALTELE ȘI MAI FRUMOASE...

UN SFÂRȘIT DE SĂPTÎMÂNĂ MINUNAT VĂ DORESC TUTUROR!

28 de comentarii:

  1. In multe dintre aceste locuri am fost si eu!
    Avem o tara superba!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adina,
      Mulțumesc Adina!
      Așa este, avem o țară superbă,eu doar într-un singur loc
      am fost la ”Lacul Bodi”.
      Un weekend excelent îți doresc!
      Te îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  2. WOw, ce locuri frumoase, sper sa le vizitez candva. O zi frumoasa ca tine sa ai! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. C.L.M.,
      Mulțumesc frumos Monica!
      Merită să fie văzute aceste locuri!
      Un weekend cât mai plăcut scumpo!
      Te pupic!

      Ștergere
  3. Dragă ELENA,
    Mă bucur că ne arăți ce minunății are țara noastră! Eu nici n-am mai auzit de Ochiul Beiului care e fermecător!
    Te pup!
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MARIA,
      Mulțumesc Maria!
      Avem o țară superbă draga mea!
      Un weekend reușit să ai!
      Te pupic!

      Ștergere
  4. Da, tara este foarte frumoasa.... restul nu mai scriu! :))
    Un weekend ninunat sa ai draga mea Elena! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie,
      Mulțumesc scumpa mea Minnie,de restu lasă că
      știu ce vrei să spui și sunt de acord cu tine!
      Zile senine și cât mai frumoase îți doresc scumpa mea!
      Cu același drag te îmbrățișez!
      Mii de pupicei..!

      Ștergere
  5. am putea vorbi aici pana maine :)
    sa-ti arat un loc minunat , restul le-am vazut aproape toate...caii urmeaza :)
    sunt mare fan al tarii noastre !
    http://krmenslife.blogspot.ro/2012/09/prapastiile-zarnestilor-tinut-de-poveste.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. coco,
      Mulțumesc Coco,din păcate nu pot copia!
      Îmi cunosc țara mai mult din poze din păcate!
      Un weekend plăcut îți doresc!

      Ștergere
  6. azi gandul imi zboara in departare,
    privind spre rasarit cu mana intinsa catre soare,
    un gand frumos eu iti trimit.
    parfum de flori,surasuri,soapte,
    sperante,vise,bucurii
    si mii de clipe minunate!

    Weekend placut oriunde te-ai afla!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anana,
      Mulțumesc Anana!
      Un weekend perfect să ai!
      Te pup draga mea!

      Ștergere
  7. Superb :). Multumim Elena si toate cele bune !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andrei Răduțu,
      Mulțumesc Andrei!
      Un weekend pe placul tău să ai!

      Ștergere
  8. Calatoresc cu ce ne prezinti tu,ca stau acasa.Frumos.O parte le-am vazut,altele nu.Un weekend placut !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ffllooaarreeaa,
      Mulțumesc draga mea!Te invidiez puțin(glumesc) eu doar
      unul singur am văzut!
      Un weekend frumos îți doresc!
      Cu drag te îmbrățișez!

      Ștergere
  9. alegeri deosebite si toate,toate de la noi...felicitari Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pandhora,
      Mulțumesc scumpo!
      Mi-au plăcut foarte mult și am dorit să le am aici,
      să le arăt la nepoțeii când vor fi mari!
      Un weekend de vis îți doresc!
      Cu mare drag!

      Ștergere
  10. Welcome to *ELLENA*
    Great picture. They are amazing.
    I watched your post multiple times.
    It is very beautiful.
    Kisses!
    I wish you a pleasant weekend.
    Regards:)
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucja-Maria,
      Thanks dear, Lucia!
      I wish a wonderful weekend and many joys!
      With the same love embrace you!
      Kisses.

      Ștergere
  11. Idei de vacanta :) Multumesc, Elena !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dani P.,
      Mulțumesc Dani de vizită!
      Un weekend plăcut Dani!
      Cu drag!

      Ștergere
  12. superbe imagini! Elena draga, ai ales o minunatie de locuri, pe care imi doresc sa le vizitez. Nici macar jumatate din cele propuse de tine aici nu am reusit sa le vad cu ochii mei. Mai este timp :) multumesc pentru info!
    Un weekend minunat iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN,
      Mulțumesc CARMEN!
      o seară frumoasă îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  13. Buna,draga mea Elena!
    Sunt absolut superbe aceste locuri!Avem o tara frumoasa,pacat ca nu este promovata la adevarata ei valoare!
    Te imbratisez cu mare drag!
    Pupici muuuulti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DiaMar bucataria galbena,
      Mulțumesc draga mea Mihaela!
      Sunt de acord cu tine,nu este promovată!
      Îți doresc o duminică frumoasă,liniștită și sănătate multă!
      Te îmbrățișez și pupic cu mare drag!

      Ștergere
  14. Ce ţară frumoasă avem şi ce imaginaţie deosebită are Dumnezeu...
    Mulţumesc Tizo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. elena marin-alexe,
      Mulțumesc draga mea Tiză!
      Așa este, nu aș da România pe Elveția!
      O zi minunată vă doresc!
      Cu mare drag vă îmbrățișez!

      Ștergere