marți, 21 mai 2013

LA MULȚI ANI,DE SFINȚII ÎMPĂRAȚI ”CONSTANTIN & ELENA”!!!


O ZI FRUMOASĂ TUTUROR VĂ DORESC!!!

36 de comentarii:

  1. tuturor care poarta acest nume frumos CONSTANTIN -ELENA si derivatele lor

    Fie ca aceasta zi sa va dechida poarta unui viitor plin de succese, Dumnezeu sa va dea un curcubeu la fiecare furtuna, un zambet la fiecare lacrima, sanatate, impliniri si multa iubire!
    Sfantul caruia ii purtati numele sa va ocroteasca in fiecare zi, sa va aduca liniste si pace si sa nu lase ca speranta sa se stinga din sufletul dumneavoastra. La multi ani cu impliniri si momente frumoase in viitor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anana,
      Mulțumesc frumos draga mea!
      O zi însorită să ai!
      Te pupic cu drag!

      Ștergere
  2. La Multi si Mantuitori Ani draga Elena!
    Domnul sa-ti daruiasca sanatate si bucurii impreuna cu cei dragi!
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melly,
      Melly mulțumesc mult draga mea!
      O zi frumoasă îți doresc și eu!
      Cu drag te îmbrățișez!

      Ștergere
  3. la multi ani draga Elena,bucurie sa-ti fie ziua de azi! :)
    te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pandhora,
      Scumpo îți mulțumesc!
      Zi fericită să ai și tu draga mea!
      La mulți ani,scumpo!
      Cu mult,mult drag!

      Ștergere
  4. La multi ani, Elena!
    Sa-ti fie ziua faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. LA MULTI ANI,draga Elena!
    Iti doresc sa ai parte de multa,multa sanatate ca-i mai buna decat toate!
    Sa ai o zi frumoasa si senina ca sufletul tau!
    Te pup si te imbratisez de mii de ori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DaiMar bucataria galbena,
      Mulțumesc mult draga mea Mihaela!
      Sănătate multă și scumpa mea și ai grijă de tine!
      O zi liniștită să ai draga mea!
      Cu mare drag te îmbrățișez și pup!

      Ștergere
  6. La mulți ani, draga mea ELENA! Numai bucurii îți doresc! Să ai parte de multă sănătate și o viață minunată alături de familia ta!
    Te îmbrățișez cald!
    Pupicei, ELENA, mii de pupicei!
    MARIA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MARIA,
      Mulțumesc mult MARIA!
      O zi reuțită să ai și tu,MARIA!
      Te pupic și îmbrățișez îngerașule!

      Ștergere
  7. imi place tare mult Nana Mouskouri ! :)
    la multi ani !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. coco,
      Mulțumesc Coco și mie îmi place Nana M.!
      O zi perfectă să ai draga mea!
      Cu drag!

      Ștergere
  8. La multi ani draga mea!
    Sanatate si tot ce e mai frumos pe lume...
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie,
      Mulțumesc frumos scumpa mea Minnie!
      O zi cât mai plăcută și sănătate,multă,multă îți doresc!
      Cu tot dragul te îmbrățișez și pup!

      Ștergere
  9. Hello ELENA!
    I love the beautiful Elena Flowers!

    Good week dear Friend for You and too Familly!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clik,
      Obrigado Adriano!
      Um dia maravilhoso, meu amigo!
      Família Atenciosamente!

      Ștergere
  10. La mulți ani fericiți!
    De fiecare dată îți citesc postările cu drag. Să ne trăiești!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iuliana,
      Mulțumesc scumpo!
      O seară frumoasă îți doresc!
      Te pupic dulce!

      Ștergere
  11. La mulți ani Elena! Să ai parte de sănătate, fericire și o viață minunată!
    Te îmbrățișez! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirela,
      Mulțumesc frumos Mirela!
      O seară plăcută îți doresc draga mea!
      Cu mare drag te îmbrățișez!

      Ștergere
  12. La multi ani, cu ocazia zilei onomastice!
    Sanatate, fericire si numai bucurii, Elena draga!
    pupici si imbratisari :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN,
      Mulțumesc mult CARMEN!
      Seară frumoasă îți doresc draga mea!
      Cu mult drag te îmbrățișez!

      Ștergere
  13. LA MULTI ANI,Elena!
    Multa sanatate si tot ce-ti doresti !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. IULISA,
      Mulțumesc IULISA!
      O dimineață frumoasă îți doresc draga mea!
      Cu mult drag!

      Ștergere
  14. LA MULTI ANI,ELENA,fericire,inima sa ti se umple de bucuria implinirilor si realizarilor in tot ceea ce iti doresti !!!
    Felicitari pentru o selectie de imagini cu flori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fewstuff,
      Mulțumesc frumos SoriN!
      Îți doresc o zi cât mai plăcută!

      Ștergere
  15. LA MULTI ANI,ELENA!
    Ai atatea flori frumoase incat ajunge pentru toata lumea!
    De ziua ta esti tare darnica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. angi,
      Mulțumesc frumos Angi!
      Sunt pentru toți draga mea,care îmi trec pragul!
      Alege ce-ți place,îți ofer cu plăcere!
      Seară frumoasă îți doresc!

      Ștergere
  16. Acum mi-am data seama...Sunt tare trista ca am ratat sa-ti fac urari ieri, de ziua onomastica.
    La multi ani, Elena draga!
    Si...te rog, iarta-ma. N-am nicio scuza :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elly Weiss,
      Mulțumesc dragă Elly și te rog stai liniștită,
      niciodată nu este târziu!
      O zi cât mai frumoasă îți doresc!
      Cu tot dragul te îmbrățișez!

      Ștergere
    2. :) Chiar am fost necajita...
      Te pup!

      Ștergere
    3. Elly Weiss,
      Elly,draga mea sincer îmi pare rău,
      sper că ești bine!
      Îți doresc o seară liniștită și numai bine îți doresc!
      Cu tot dragul te pup și îmbrățișez!

      Ștergere