miercuri, 9 octombrie 2013

ANIMĂLUȚE SUPERBE...

 M.F.C. Ideea aparține lui CARMEN
Zi frumoasă tuturor vă doresc!

36 de comentarii:

  1. Si eu vreau un pufulete de asta! Oooo cat sunt de dulci!
    Sa ai o zi minunata, Elena draga!
    Happy WW! ☆★☆★☆★☆★☆★☆

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN,
      Mulțumesc draga mea!
      Eu l-am refuzat acum doi ani și acum îmi pare rău!
      O miercure cât mai frumoasă îți doresc!
      Cu mare drag!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Ileana,
      Mulțumesc de vizită Ileana!
      Să ai o zi senină!
      Cu drag te mai aștept!

      Ștergere
  3. O imagine ca cea de-a 12-a de aici am vazut si eu acum vreo 2 ani si asa a aparut Azorel in viata noastra.
    Sunt nu numai simpatici, dar si inteligenti, iubareti si foarte foarte jucausi.
    Ador cateii! Toti, toate rasele si marimile!
    Zi faina Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Larisa,
      Mulțumesc Larisa,mă bucur pentru tine,eu am avut un motănel!
      Ador pisicile dar și căței așa micuți îmi plac!
      O zi frumoasă îți doresc!
      Cu mare drag!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. coco,
      Mulțumesc Coco,așa este!
      Zi minunată îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  5. Buna dimineata,draga Elena!
    Vaaai cat de scumpei sunt!Parca sunt de plus!Cine nu iubeste o minunatie din aceasta?
    Pupici muuuulti si muuuulte imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DiaMar bucataria galbena,
      Mulțumesc scumpa mea Mihaela de vizită!
      Sunt adorabili!
      O zi superbă îți doresc și sănătate multă!
      Te pupic și îmbrățișez cu mare drag!

      Ștergere
  6. Frumoşi şi jucăuşi, te fac să uiţi de unii oameni....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. elena marin-alexe,
      Mulțumesc draga mea Tiză!
      Vă doresc o zi cât mai plăcută!
      Cu mare drag vă îmbrățișez!

      Ștergere
  7. Słodkie pieski i ich wspaniale zdjęcia. Pozdrawiam cieplutko.
    Câini dulce și fotografiile lor minunate. Eu salut călduros.

    RăspundețiȘtergere
  8. :) acuma... vreau si rețeta pentru îndreptat buzele, că mi-au rămas agățate de urechi!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vasile Dumitru,
      Mulțumesc Vasile,cu părere de rău nu am rețeta!
      Zi faină îți doresc!

      Ștergere
  9. Animalutele sunt dragi in general,dar cand sunt mici iti vine sa-i smotocesti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Floarea bunica,
      Mulțumesc Flori!
      Seară plăcută îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  10. Răspunsuri
    1. Vulpita,
      Mulțumesc Vulpita!
      Seară frumoasă îți doresc!
      Te îmbrățișez!

      Ștergere
  11. Buna seara, Elena!
    M-ai sagetat in inima cu aceste imagini! :) Sunt atat de dragalasi pufosii! Azi, pe strada, am smotocit doi mititei! Greu rezist tentatiei! :) Si uneori, ca azi, nu rezist!
    Zile fericite iti doresc! Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana,
      Mulțumesc frumos Diana și mă bucur că am reuțit să te
      bine-dispun cu aceste poze!
      Seară minunată îți doresc draga mea!
      Cu mult drag!

      Ștergere
  12. ce poti sa mai spui, pozele vb. de la sine, incantator ca de fiecare data!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alice Kitchenette,
      Mulțumesc Alice!
      Îți doresc o seară perfectă!
      Cu drag!

      Ștergere
  13. Sunt atat de frumosi si de dulci ca-mi vine sa-i iau la smotocit pe toti :)
    Parca sunt jucarii din plus. :)
    O seara frumoasa, Elena draga! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elly Weiss,
      Mulțumesc Elly,sunt de acord cu tine!
      Zi cât mai frumoasă îți doresc!
      Cu mult drag!

      Ștergere
  14. Pacat ca nu raman la dimensiunea asta! Sunt atat de dragalasi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spunsieu,
      Mulțumesc draga mea!
      Și mie îmi plac cei de talie mică!
      Zi superbă îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  15. Iti doresc o toamna minunata plina de bucurii si roade
    O cafea plina de iubire!
    Încă o cafea de-ţi place,
    Lângă ea o ciocolată,
    Să o bem ca altădată,
    Ea gustoasă...tu vorace
    Cu gesturi sigure şi delicate
    Prepar cafea cu gust de prietenie,
    Împart măsuri egale, ferecate
    Cu multă dragoste şi bucurie.
    În cele patru zări trimit arome
    Licoarea neagră cucereşte lumea,
    Şi mă-ntâlnesc cu suflete bonome
    În fiecare joi, sau poate, lunea.
    Ne aşezăm la masa infinită
    Rotundă ca o inimă carmină,
    Sorbind cafeaua dulce, poleită
    C-un dor ce niciodat’ nu se termină.
    Loves to be loved

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anana,
      Mulțumesc frumos Anana!
      Un weekend excelent draga mea îți doresc!
      Te pupic!

      Ștergere
  16. Foarte frumosi si simpatici!
    Si mie imi sunt tare dragi :)

    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sorin I.,
      Mulțumesc SoriN!
      Un weekend cât mai frumos îți doresc!

      Ștergere
  17. Toti sunt dragalasi .imi plac tare mult!
    Seară plăcută îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iulisa,
      Mulțumesc Iulisa!
      Îți doresc un weekend de vis!
      Cu mare drag!

      Ștergere
  18. Simpatici foc care aduc buna dispozitie! :)

    RăspundețiȘtergere