duminică, 27 octombrie 2013

Iubește-mă-n octombrie...

Iubește-mă-n octombrie, străino,
- Că în noiembrie deja-i târzu -
Fii pentru mine primăvara iernii
Și eu o umbră, poate, c-o să-ți fiu.

Alintă-mă în toamna desfrânată,
Ce chinuie în aburi dulci de must -
Că-n lumea asta, de putere beată,
Iubirea să nu pară-un sentiment vetust.

Iubește-mă cu teamă și ardoare
Căci zguri de plumb răsar pe veac...
Fii elixir speranței care moare -
Ca eu tristeții tale să-i fiu leac.

Apari duios din ceața ruginie,
Cu părul tău, de  toamne răvășit,
Iubirea ta molcomă și târzie
Să-nvioareze sufletu-mi sfârșit.

... Iubește-mă-n octombrie, străino,
Că suntem fericiți să ne mințim...
Prin pâcla veacului pășind,hai, vino -
Amanți deplini să învățăm să fim.
(Boris Ioachim)
Duminică plăcută tuturor vă doresc!

14 comentarii:

  1. HOla guapa
    deseando un feliz domingo y mucha alegria.besitos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Duendes,
      Grazie Duendes!
      Vi auguro una splendida settimana mia cara!

      Ștergere
  2. Sunt o persoana iubitoare de frumos! Muzica,poezia si florile sunt prietenii mei de suflet! Incerc prin intermediul acestor postari, sa creez vizitatorilor cateva clipe de liniste , de relaxare ,sa uite de grijle de azi si de maine! Detest rautatea oamenilor! Pretuiesc oamenii care imi sunt alaturi! Sunt o fire prietenoasa si vesela, iubesc oamenii care sunt oameni, iubesc adevarul, natura, animalele… Imi doresc sa am prieteni cu care sa pot discuta cate-n luna si stele, sa stam de vorba despre ” filozofia vietii “, despre bune si rele, sa fim pe aceeasi lungime de unda…NU scot usor un om din suflet…dar daca o fac,acesta este ca si cum nu ar mai exista.Pina sa ajung la acest pas iert de multe ori si caut cu disperare sa ma agat de ce are omul mai bun si de toate amintirile frumoase.Indur,tolerez,inteleg si sufar, acord sanse mergind pina la naivitate,pina a lasa oamenii sa profite de bunatatea mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anana,
      Mul'umesc frumos draga prietenă,Anana!
      Îți doresc o săptămână ușoară!
      Te pupic dulce!

      Ștergere
  3. minunate versuri, inspirata poza.....totul merge direct la suflet ;)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alice Kitchenette,
      Mă bucur că ți-a plăcut Alice,mulțumesc!
      Îți doresc o săptămână cât mai frumoasă draga mea!
      Pup cu mare drag!

      Ștergere
  4. Hello * Dear ELENA *
    I like your posts poetry, great music and always beautiful photos and wonderful wishes.
    I wish you a nice week.
    Greetings.
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucja,Maria,
      Thanks dear Lucia!
      I wish you a beautiful week my dear!
      With all hold you dear darling!

      Ștergere
  5. darag Elena,
    minunata fotografie, perfect potrivita cu poezia si superbamelodie.
    iti doresc o seaqra cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN,
      Mulțumesc frumos CARMEN!
      Să ai o săptămână cât mai reușită și plină de realizări!
      Cu tot dragul te îmbrățișez!

      Ștergere
  6. Wow! Cat romantism in poezia publicata de tine! Mai un pic si incep sa iubesc luna octombrie! :)))))
    Sa ai o saptamana minunata! pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie,
      Mulțumesc draga mea,Minnie!
      Eu iubesc această lună că am pe cineva drag născut la jumătatea ei!
      Să ai o săptămână cât mai frumoasă draga mea!
      Pup și îmbrățișez cu mare drag!

      Ștergere