duminică, 23 noiembrie 2014

UNDE STELELE-S LUMINI


Dorul sparge crusta toamnei
Și îngână cântul doamnei,
Frunze coapte dorm covor
Într-un timp fără zăvor.

Glasul tău parcă se-aude
Legănat de-octave ude,
Lăcrimate vorbe gri
Sting ecouri albăstrii.

Vina mea e că scriu slove
Nu mă-mpiedic de alcove,
Și privesc peste stihii
Cu-o privire de șpanchii.

Toamna asta scurtă tare
Mi-a pus frigul la picioare,
Ca să merg împiedicat
Frază fără predicat,

Gând fără traseu tomnatic,
Sărutându-ți enigmatic
Golul trist din adormiri
Și scânteia din priviri.

Toamna asta de răscruce
Nu vrea chinul să mi-l culce,
Pe un câmp plin de ciulini
Unde stelele-s lumini.
Marilena Velicu

Duminică frumoasă tuturor vă doresc!

12 comentarii:

  1. "Golul trist din adormiri
    Și scânteia din priviri"....
    atat de potrivite unei toamne romantice aceste versuri :)
    o duminica placuta iti doresc draga Elena, pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ”Toamna asta scurtă tare
      Mi-a pus frigul la picioare”
      Să ai o duminică frumoasă,scumpo!
      Pup cu același drag!

      Ștergere
  2. o pagina minunata de citit într-o duminica cetoasa si umeda, la sfârsit de toamna... Poezie, aroma de cafea si o melodie superba... multumim pentru cadou! pupici
    Sa ai o duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu îți mulțumesc,CARMEN!
      Duminică plăcută îți doresc,draga mea!
      Mii de pupicei.

      Ștergere
  3. ♪♬° ·.

    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil.♪° ·.
    ♪♬♫° ·.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello Dear Elena!
    Thank you for a wonderful poem, excellent coffee and great music.
    Kisses and greetings.
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks for visiting dear Lucia!
      A beautiful week on Sunday and I wish you, my dear!
      Kisses and hugs!

      Ștergere
  5. O poezie de toamna parfumata de romantism.Pupici, draga Elena!

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Și mie îmi place mult cum scrie această poetă!
      Seară minunată vă doresc!
      Vă îmbrățișez draga mea Tiză!

      Ștergere