duminică, 28 februarie 2016

AMICI AM FOST ȘI VEȘNIC VOM RĂMÂNE


Iubirea trece nu-i nici o îndoială,
Amici să fim,măcar un car de ani.
Dă-mi gura ta cu gust de portocală
Și-mi vând melancolia măcar pe patru bani!

Mai râzi o dată ca un strop de rouă,
Când arde răsăritu-n vâlvătăi,
Mai lecuiește-mă de-o maladie,două,
Cu verdele ciudat din ochii tăi!

Dă-mi fruntea ta cu bolta luminoasă,
S-o tatuiez zorit, cu mii de stele,
Să am un cer al meu, mai lângă casă,
La care să mă-nchin în zile grele.

Dă-mi sub sărut, cocorul din arcade,
Prea stă cu aripile prelungite-n vânt!
Mă tem să nu te soarbă infinitul,
Mă mir că te mai afli pe pământ!!

Sărută-mă cu mai puțină grabă,
Nu galopând s-ajunge în veșnicie,
Mai dă-mi o viață,două, de zăbavă
Și-o să-ți donez iubirea pe vecie!

*Versuri de Corneliu Zegrean*
Duminică frumoasă tuturor vă doresc!
Vă mulțumesc de vizită și comentarii!

5 comentarii:

  1. Superba melodia. A fost o placere sa o ascult si sa citesc versurile, in aroma cafelei!
    O duminica minunata, draga Elena!

    RăspundețiȘtergere
  2. Very nice music!
    Happy day my dear Elena!
    Hug and kisses to you
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoase versuri de iubire !
    minunată melodie - ce frumos se aude marea!
    cu drag, îţi doresc o seară cât mai plăcută !

    RăspundețiȘtergere
  4. Un canto al amor!!!
    Cariños y buena semana

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos și potrivit cu acest început de primăvară!

    Săptămână bună, dragă Elena!

    RăspundețiȘtergere