duminică, 9 octombrie 2016

ACOLO ÎN FRUNZIȘ

Aștept să vină toamna în frunze să mă scald,
Să-mi redescopăr visul ascuns într-un smarald,
Fâșii de curcubeu să-ți împletesc cunună,
Pe pleoapele aprinse să-ți scutur praf de lună.

Miros de ploaie crudă să vină peste noi
Când recităm povestea rescrisă pentru doi,
Îngemănate frunze pe-o bancă de-or cădea
E semn că toamna asta luceferi vor vedea.

Închid o clipă ochii pătrunsă de fiori,
Să simt mirajul toamnei cu care mă-mpresori,
Și mușc inconștientă din fructul interzis
Iubindu-te sălbatic, acolo în frunziș.

*Versurri de MARILENA VELICU*
Duminică frumoasă tuturor!
Vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

4 comentarii:

  1. Am gustat si eu din cafeaua aburinda, asteptand sa vina toamna ta! Si m-am delectat cu videoclipul autumnal! Minunat!
    Multumesc draga Elena! Sa-ti fie duminica excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello Dear ELENA!

    I waited on line today. Is beautiful.
    I wish you a beautiful, happy week.
    Lucja

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, Elena!
    Toamna e anotimpul cel mai potrivit pentru a musca din fructul interzis. :) Si parfumul cafelei mi se pare mai intens toamna. :)
    Iti doresc sa ai o saptamana minunata!
    Imbratisari si pupici, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. El otoño nos cubre son su follaje
    Por aca la primavera pincelo los jardines
    Cariños

    RăspundețiȘtergere