duminică, 4 martie 2018

GÂND SPRE TINE... CIOPÂRȚIT


E iarnă iar și albul curge
Ca un torent de amintiri,
Pe fruntea mea un fulg se scurge
Și ochii-mi plâng ca doi martiri...

E iarnă iar și pasul doare,
Omătul țipă sub bocanci.
Nu vine primăvara oare?
Mai ninge mult cu saltimbanci?

E iarnă iar, și-i ger pe stradă,
Mi-e pasul greu și amorțit,
În versuri negre cade pradă
Un gând spre tine...ciopârțit.

*Versuri de MARILENA VELICU*
O primăvară frumoasă tuturor!
Vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

7 comentarii:

  1. Poezia este foarte frumoasa, dar tie îti doresc o primavera alba de ghiocei si parfumata de liliac!
    Sa ai o duminica placuta! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. o primavara frumoasa, Elena draga! Am mai auzit melodia undeva... Imi suna cunoscut! 😉

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, Elena draga!
    Daaa, "omatul tipa sub bocanci" - dar nu pentru mult timp de acum inainte. :) Imi place poezia.
    Iti doresc sa ai o saptamana minunata! Imbratisari si pupici, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Elena draga pentru poezie si auditie!
    O seara frumoasa si o saptamana linistita! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. frumoase versuri !
    mulţumesc frumos pentru cafeluţa pe care o servesc ascultând muzica !
    îţi doresc o săptămână cât mai plăcută !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere