miercuri, 16 mai 2018

Cele mai mici case pentru cei ce iubesc libertatea și natura

Garaj transformat în casă 
 Cele mai mici case -  O locuință pentru iubitorii naturii
 Oul Exbury
 Cabană perfectă
 Căsuță de lemn înconjurată de copaci
 Capsulă ecologică
 Casă Koda
 Culoare pe două roți
 O rulotă eficientă termic
Ocasă minusculă,ideală pentru familie
  
 Cea mai sofistificată rulotă
 Casă pentru un singur om
 Căsuță cu jacuzzi
 Containărul transformat în casă de locuit
 Camuflaj natural
 Un acoperiș funcțional
 O miniatură cu două etaje
 Căsuță de păpuși
 Căsuța din pădure
 Locuință care se dezmembrează
 Sursă: AICI
M.F.C. Ideea aparține lui CARMEN
Vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!
Happy WW!

12 comentarii:

  1. Ce căsuțe drăgălașe și în mijlcul naturii! Cum să nu vină și relaxarea acolo?!

    Happy WW, dragă Elena!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt superbe aceste casute! Mi-ar place sa am doua! Una la munte si una la mare! :)
    Sa ai o zi frumoasa, draga mea Elenusi1 Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place tare mult acest stil pentru a evada in natura!
    Unii chiar gandesc armonios acest subiect!
    Happy WW, draga Elena! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Construções fantásticas e muito bem imaginadas.
    Um abraço e continuação de uma boa semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    O prazer dos livros

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, Elena draga!
    Sunt minunate - toate! Vreau si eu una! :)) Am voie sa visez; nu?! :)
    Zi frumoasa iti doresc!
    Imbratisari si pupici, cu drag! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa sti ca si o casa mica are nevoie de multa intretinere.Eu am una si...nu prea mai am timp vara decat de ea.

    RăspundețiȘtergere
  7. wow... ce sa alegi dintr-o asemenea oferta, una mai grozava ca cealalta?! m-am decis pentru casa cu jacuzzi ☺ când pot sa ma mut?! ;-)
    Multumim mult Elena! Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
  8. Capsula ecologica mi-a placut cel mai mult dintre casutele fixe (si cabanuta era frumoasa, dar cred ca m-a atras forma capsului - inedita :P). Cat despre casutele pe roti.. ahhh .. Hmm Probabil ca aceea cu papusi mi s-ar potrivi. Zic papusile.. :)))
    Happy WW!! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Oare cât costă o astfel de căsuță minusculă și oare poți să locuiești și iarna în ea?

    RăspundețiȘtergere
  10. Ja super - very nice!
    Happy weekend
    ♥hug and ♥kisses Crissi

    RăspundețiȘtergere