duminică, 27 mai 2018

MAI ESTE TIMP...

Mai este timp să te mai strâng la piept
Și în albastrul tău să mă pierd lin
Luând în palmă munți de trandafiri
Să te mai caut printre ei,o, vis divin!

Mai este timp destul să te iuesc
Din creștet până-n tălpi și să mai pot
S-acopăr trupu-ți fin cu nopți fierbinți
Ce n-or mai vrea din minte să te scot

E timp destul pe buze să mai am
Sărutul tău amețitor de blând
Și ne-ntrerupt să te culeg din flori
Apoi să te sădesc la mine-n gând

Da,este timp... tu de ce crezi că nu-i?
Și chiar de nu-i,voi scotoci-n abis
Pe tâmpla nopții să te pot iubi
Pe-aceeași stea, la margine de vis...

*Versuri de MARIANA EFTIMIE KABBOUT*
Duminică superbă tuturor!
Vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

6 comentarii:

  1. Tanks for the beautiful image, poem and a lovely music.
    Hugs
    Maria
    Divagar Sobre Tudo um Pouco

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Elena draga!
    Oh, da! Timpul e infinit dar... numai pentru el - e un egoist. :)
    Multumesc pentru urare si pentru cantec. :)
    Iti doresc sa ai o saptamana minunata!
    Imbratisari si pupici, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. O saptamana minunata, Elena draga!
    Multumesc de momentele frumoase din postarea ta!
    Chiar daca am citit-o luni! :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Era să ratez postarea!
    Elenuşi ce mi-ai făcut ... :))
    Melodia asta a fost obsesie curate acum doi ani cand a aparut! Si poezia îmi place dar melodia ... pfff!!
    Pupici! O saptamana frumoasa draga mea!
    Si te vas yo también me voy
    Si me das yo también te doy
    Mi amor
    Bailamos hasta las diez
    Hasta que duelan los pies ....🎶🎸🎶🎸🎶🎸

    RăspundețiȘtergere
  5. All is beautiful!
    ♥hug and ♥kisses crissi

    RăspundețiȘtergere