duminică, 6 mai 2018

IUBITO, ALTĂ PRIMĂVARĂ VINE!

Iubito, altă primăvară vine!
S-alunge iarna noastră din priviri,
Și bate vânt de păpădii, în mine,
Să mă-ncălzesc la soare, de iubiri!

Iubito, altă primăvară vine!
Cu verde crud,la fel ca ochii tăi,
Iubito, fă să-mi fie... bine,
Din noi, fă unul singur,și nu... doi!

Iubito,  altă primăvară vine!
Și-atâtea necuvinte,nu le-am scris,
De-atâta iarnă,am uitat de tine,
Și,incomplet,am tremurat în vis!

Iubito,altă primăvară vine!
Îți voi plăti,cu-mbrățișări de flori,
Atâta viață răscolești în mine,
Și-mi faci,din mii de clipe,sărbători!

Iubito,altă primăvară vine!
Te voi iubi sub cer și flori de nuc,
Iubeste-mă... ca să renasc cu tine,
Pentru sărutul tău,eu... m-am născut!

*Versuri de CAMELIA STAN*
Duminică minunată tuturor!
Vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

6 comentarii:

  1. excelent, anul acesta nu am vazut decat un singur mac, astept mai multi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata, Elena draga! E deja luni, dar e la fel de frumos ceea ce gasesc aici, chiar daca duminica ne-a facut cu mana!
    Pupici si o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello ELENA!

    I love spring so much and she escapes so quickly.
    ELENA, beautiful poem and photo.
    Thank you for the wonderful music.
    Hugs and kisses:)
    Lucja

    RăspundețiȘtergere
  4. Boa tarde, lindo poema que entra bem, assim como, ouvir Ed Sheeran é maravilhoso.
    feliz semana,
    AG

    RăspundețiȘtergere