duminică, 29 iulie 2018

DANSUL PLOII


Dansul ploii mă provoacă
Să mă-ntreb și astăzi dacă
Tu,izvor al nemuririi
Ai gustul iubirii...

Într-o zi de vară sobră
Dansul ondulat de cobră
Mă topește fără vină
Sub albastrul din cortină...

Dansez cu mâinile dibace
 Inimi care să provoace
Apetitul spre iubire
Lăsînd trupu-n arcuire...

Plouă insipid și rece
Las plăcerea să mă sece
Și alunec fără vlagă 
Pe cearșaful ud... întreagă.

*Versuri de MARILENA VELICU*

 Duminică plăcută tuturor!
Vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

6 comentarii:

  1. O poezie pe măsura videoclipului și invers!

    Numai bine, dragă Elena!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu ce să încep: cu versurile, cu muzica sau cu invitația la cafeluță? Toate îmi plac !!!
    O după-amiază plăcută ! Pupic !

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu vreau neaparat niste ploaie. De vreo 3-4 zile nu a mai plouat si ma usuc pe aici... nori sunt dar sa mai si stropeasca un pic zic :D.

    O seara minunata !!
    pupici :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, Elena draga!
    Ploaia! :) Ne inveseleste si ne intristeaza; ne face sa visam frumos sau sa avem cosmaruri... :) Rece poate fi, dar insipida niciodata. Cantecul ar incalzi orice ploaie. :)
    Iti doresc sa ai o saptamana minunata!
    Imbratisari si pupici, cu drag!

    RăspundețiȘtergere