duminică, 15 iulie 2018

DORINȚE ÎN NOAPTE

Au căzut din gânduri toate tăcerile pictate
Cu frunzele arămii ce cad în toamna rece,
Au căzut și ultimele vise care-ți sunt uitate
În visul meu cu tine prin care vântul trece.

Au căzut prin șoapte ultimele cuvinte reci
Ce par frunze mohorâte-n vânt și-mi curg
Prin gânduri clipele cu tine,nu vrei să pleci...
Să nu pleci când soarele îmbracă un amurg!

Au căzut chiar și visele ce păreau dorințe,
În toamna arămie acoperindu-ne cu frunze,
Și toate gândurile care ne păreau credințe
În toamna rece și-au pus adierile pe buze.

A căzut tot și-n amintirile care-au rămas
Frunzele au adormit pe un covor de șoapte
Pe care am pășit temător,sub fiecare pas
Au renăscut apoi toate dorințele în noapte.

*Versuri de VALENTINA BĂNICĂ*

Duminică plăcută tuturor!
Vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

5 comentarii:

  1. Buna, recent am vizitat al tau blog si voiam sa te intreb daca ne putem adauga reciproc la blogroll? O sa reactionez la fiecare postare de pe blogul tau. ;) Site-ul meu este https://www.lifestyleon.net . Te rog da-mi un semn. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Elena draga!
    Pentru ca nu inteleg limba in care canta (si ce fain canta!) Lara Fabian mi-am imaginat ca sunt versurile poeziei. :)
    Iti doresc sa ai o saptamana frumoasa!
    Imbratisari si pupici, cu drag!

    RăspundețiȘtergere