miercuri, 18 mai 2011

Miercurea fără cuvinte” 5” - Grădini Thailanda

http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/

34 de comentarii:

  1. Tare mult imi doresc sa fiu si eu un pic pe acolo!

    RăspundețiȘtergere
  2. E o capodopera a gradinilor. Nici nu stiu ce epitete sa folosesc pentru imaginile astea:)
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. broderii din Thailanda...superbe :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar ca am ramas fara cuvinte! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ok, m-ai convins, vreau sa merg si acolo!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos! Imi imaginez cum ar fi sa stau pe o banca acolo si sa citesc o carte!Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de frumoase sunt aceste gradini, nu as mai pleca de acolo!

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunate! asa ceva am mai vazut si la Versailles, dar totusi nu strica sa le vad si cele din Thailanda

    RăspundețiȘtergere
  9. :)
    Colt de rai, bun regasit!

    "un angolo di cielo caduto sulla terra"

    E MINUNAT cand omul dovedeste ca iubeste natura.
    O saptamana frumoasa sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  10. La cat sunt de meticulosi e normal sa arate totul asa...nu?

    RăspundețiȘtergere
  11. Imagini de fără cuvinte!Superbe fotografiile postate!Superbe locurile!

    RăspundețiȘtergere
  12. minoki,
    Mulțumesc scumpo!
    Zi frumoasă ca tine!
    Te pup..

    RăspundețiȘtergere
  13. Cristi,
    Mulțumesc Cristi!
    O după amiază frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  14. tu26dor,
    Mulțumesc Tudor!
    O zi superbă!

    RăspundețiȘtergere
  15. pandhora,
    Mulțumesc scumpo!
    O zi minunată!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  16. aA,
    Mulțumesc,nu ai decât
    să mergi,nu vei regreta..
    O zi cât mai plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  17. Alice Georgiana,
    Mulțumesc Alice!
    Zi minunată!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  18. Irina,
    Mulțumesc de vizită
    și semnul lăsat!
    O zi plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  19. alicee,
    Mulțumesc.
    Zi frumoasă îți doresc!
    Pupicii...

    RăspundețiȘtergere
  20. andreiraduM,
    Mulțumesc Andrei!!
    Zi excelentă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  21. Rusu Larisa,
    Mulțumesc Larisa!
    O zi pe placul tău!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  22. se-cret,
    Mulțumesc.
    Zi plăcută să ai!

    RăspundețiȘtergere
  23. Lumi RO,
    Mulțumesc scumpo.
    O zi superbă!
    Pupicei..

    RăspundețiȘtergere
  24. PARADISUL VERDE !ce as putea să mai spun ,tac si privesc.

    RăspundețiȘtergere
  25. Bine te-am regăsit Elena !
    Am trecut prin grădina acestui colţ de rai ,te-am găsit ca de fiecare dată înconjurată de frumos.

    Mulţam încă o dată-n plus !

    RăspundețiȘtergere
  26. Andreea Cristache,
    Mulțumesc Andreea.
    O zi cu soare îți doresc!
    Te pup..

    RăspundețiȘtergere
  27. IULISA,
    Mulțumesc scumpo și
    nu uita că ești bine venită
    oricînd în paradisul meu.
    Zi superbă îți doresc!
    Te pup dulce..

    RăspundețiȘtergere
  28. SoriN,
    Bună SoriN!
    Mulțumesc pentru
    fidelitatea cu care mă
    urmărești,cât și pentru
    cuvintele frumose!
    O dimineață cu mult soare!

    RăspundețiȘtergere
  29. Ce pot sa mai spun, daca nici in Thailanda nu gasesti asa ceva, atunci unde? Ca turist, faci terapie prin plimbari in astfel de gradini.

    RăspundețiȘtergere
  30. Costin Comba,
    Mulțumesc Costin.
    Un weekend excelent!

    RăspundețiȘtergere
  31. (astazi am ajuns si eu... pc-ul mi-a facut figuri!)
    Arta florala! minunate imagini!

    RăspundețiȘtergere
  32. CARMEN,
    Mulțumesc CARMEN.
    Un weekend excelent!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere