duminică, 1 februarie 2015

GHICESC ÎN STELE


Măsor între gene un petec de cer
Îngân un descântec prin fum de țigară,
Cu palmele roată pe globul de fier
Chem ursitoarele topite în ceară.

În stânga văd nori de noapte grăbită
Și cai alergând spre carul mare,
Se vrea o tăcere-n parfum amorțită
Luceafărul plânge pe sâni de fecioare.

Mi-apare din Marte un semn de-ntrebere
Șterg ochii și cerul cu palmele strânse,
O fată dansează pe-o stea căzătoare
Cu pletele noapte și genele plânse.

Dau luna deoparte să văd ce ascunde
Găsesc ochii tăi privindu-mă clar,
Mă pierd în detalii și număr secunde
De mâine ghicesc doar în bulgări de jar.
*Versuri: Marilena Velicu*
Duminică frumoasă tuturor vă doresc!

18 comentarii:

  1. dragostea arde ca jarul si ne limpezeste privirele precum cerul :)
    o alta poezie sensibila :)
    o duminica perfecta iti doresc draga Elena, pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpo îți mulțumesc,cam toate poeziile ei sunt sensibile și pline de iubire!
      O duminică cât mai frumoasă îți doresc!
      Pup și îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  2. Vă doresc o duminică minunată!
    imbratisare Crissi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Crissi!
      O duminică plăcută vă doresc la rândul meu!
      Pupicii.

      Ștergere
  3. asa cum ne-ai obisnuit, versuri sensibile, o fotografie frumoasa, o melodie superba si o placuta invitatie la cafea... Multumim Elena draga! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc CARMEN!
      Îți doresc o săptămână minunată și ușoară!
      Cu tot dragul te îmbrățișez!

      Ștergere
  4. Stii ce bine merge ciocolata la cafea? Cafeaua naste patimi, mai ales cand este asortata cu versuri potrivite si o muzica atat de frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea!
      O săptămână frumoasă îți doresc!
      Pupici.

      Ștergere
  5. Mie îmi place poza :)! Nu am apucat să citesc toată poezia, însă cred că e minunată! Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dear ElENA.
    Thank you for the beautiful painting and a great poem.
    Even now, in the evening, a cup of coffee is delicious you.
    Kisses and greetings.
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks expensive Lucia!
      I wish you a nice day, dear!
      I kiss and hug!

      Ștergere
  7. Poezie și cântec frumos. Salutari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ți-a plăcut dragă,Gica!
      O zi minunată vă doresc!
      Pupici și îmbrățișări!

      Ștergere
  8. Чудова публікація! особливо порадувало відео! гарна пісня! дякую!

    xoxo, Juliana | PJ’ Happies :) | PJ’ Ecoproject

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Юлиана спасибо!
      Прекрасный день мой дорогой!
      Поцелуи и объятия!

      Ștergere
  9. Frumoase versuri, imi plac.O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere