vineri, 6 februarie 2015

Moscheea în care culorile curcubeului îți taie respirația în fiecare dimineață - Weekend plăcut tuturor vă doresc!

 sursa:garbo.ro
Nasir al- Mulk este una dintre cele mai frumoase moschei din Iran și
cu siguranță cea mai frumoasă din Shiraz.Chiar dacă exteriorul
înfățișează o moschee cu nimic deosebit de alte mochei, o dată ce ai

pășit în interiorul său dis de dimineață,într-o zi cu soare, te vei simți
transportat într-o lume mirifică.În fiecare dimineață moscheea se 

transformă într-un caleidoscop fermecat,sălile ei fiind inundate de
culorile splendide ale curcubeului.Vitraliile colorate multicolor prin
care se strecoară razele soarelui dimineața fac ca încăperile să fie

inundate de o explozie de culori care îți taie respirația.
Este ceea ce o face să fie unică în lumea moscheilor căci vitraliile
nu sunt un element îprea des întâlnit în arhitectura musulmană.

34 de comentarii:

  1. o atmosfera mirifica!
    pup Elena, w-end perfect, pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpo mulțumesc,îmi plac culorile în bătaia soarelui!
      Un weekend pe placul tău îți doresc!
      Îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  2. Chiar e deosebita, vitraliile creeaza un efect vizual de poveste, au stiut arhitectii ce au stiut.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ți-a plăcut,Ella!
      Weekend de poveste îți doresc!
      Pupicei.

      Ștergere
  3. Sunt deosebit de minunate ! Ai un simț al frumuseții foarte bine dezvoltat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eca mulțumesc,îmi place tot ce este frumos și plăcut ochiului!
      Un weekend frumos să ai!
      Pupici.

      Ștergere
  4. La tine frumosul se gaseste de fiecare data,azi e la fel!
    Weekend plåcut,pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea,IULISA!
      Weekend excelent îți doresc!
      Cu tot dragul te pup și îmbrățișez!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Thanks for visiting,Ljubika!
      I wish you nice weekend!
      Kisses and hugs!

      Ștergere
  6. Vitraliile dispuse pe partea însorită a moscheii fac minuni (fotografice)! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hello Elena, U you as always colorful, fairy tale and beautiful. greetings and kisses

    RăspundețiȘtergere
  8. Fabulos și colorat moschee. Salut călduros.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gica mulțumesc,mirific!
      Weekend plăcut dragă prietenă!
      O caldă îmbrățișare!

      Ștergere
  9. ca în basmele din 1001 nopti! superb, Elena draga! multumim mult!
    un weekend minunat sa ai draga mea. pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN mulțumesc,eu nu am cuvinte,mi-ar plăcea să prind o
      dimineață cu soare să văd pe viu!
      Weekend minunat, draga mea!
      Cu tot dragul te pup și îmbrățișez!

      Ștergere

  10. "Aqueles que passam por nós, não vão sós,
    não nos deixam sós.
    Deixam um pouco de si, levam um pouco de nós." (Antoine de Saint-Exupéry)
    Lindo post
    Um lindo e abençoado final de semana.
    Beijos Marie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Graças Marie para seus pensamentos !!
      Fim de semana linda, querida!
      Beijos e abraços!

      Ștergere
  11. Ooooh fantastic!!!!
    Nice weekend Crissi

    RăspundețiȘtergere

  12. A magia da cromoterapia!...

    Ótimo fim de semana, amiga!
    Beijinhos.
    ⋰˚هჱ

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Obrigado querida, Ines!
      Fim de semana agradável e um bom domingo!
      Beijos e abraços!

      Ștergere
  13. Este arta la nivelul cel mai inalt si frumos...Am studiat-o in carti, insa sper ca in viitor sa ajung si sa o simt!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să te ajute Dumnezeu,Vera!
      Duminică plăcută îți doresc!
      Pupicei.

      Ștergere
  14. Culorile mi-au amintit de caleidoscopul din copilărie.

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună seara !
    În ediţia de azi a MFC am prezentat ţesăturile bunicii lucrate în urmă cu peste 100 de ani. La această vechime am ajuns ţinând cont de faptul că bunica a murit la 88 de ani şi e moartă de este 20 de ani.
    Să ai parte de o noapte liniştită şi de o viaţă îndelungată trăită în linişte şi pace alături de cei dragi ţie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Liviu!
      Am trecut pe la tine și mi-au plăcut tare mult,păsteaza-le pentru nepoți!
      O zi bună îți doresc!

      Ștergere