miercuri, 25 februarie 2015

Cele mai frumoase și impresionante rochii de la gala Premiilor Oscar 2015!

 Rosamund Pike a optat pentru o rochie Givenchy
 Scarlett Johansson în rochie Versace
 Cate Blanchett purtând o rochie John Galliano
 Dakota Johnson în rochie Saint Laurent
 Chrissy Teigen purtând o rochie Zuhair Murad
 Anna Kendrick purtând o rochie Thakoon
Emma Stone purtând o rochie Elie Saab Haute Couture
 Gwyneth Paltrow în rochie Ralph & Russo Couture
 Jennifer Lopez în rochie Elie Saab
 Lady Gaga într-o rochie creată Azzedine Alaia
 Laura Dern în rochie Alberta Ferretti 
 Lupița Nyong'o într-o rochie Calvin Klein
 Margot Robbie într-o rochie Saint Laurent
 Naomi Watts purtând o rochie din colecția Armani Prive
 Behati Prinsloo a optat pentru o rochie Armani couture
 sursa:garbo.ro
M.F.C.Ideea aparține lui CARMEN
O zi frumoasă tuturor vă doresc!

44 de comentarii:

  1. Cea a lui Jennifer Lopez mi-a placut cel mai mult. Apoi urmeaza Rosamund Pike si Scarlett.
    Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc,este deosebită prin broderie a lui Jenifer Lopez!
      Zi superbă îți doresc!
      Pupici.

      Ștergere
  2. Rochii de bal, care mai de care mai frumoase ! Dacă ar fi să aleg pentru mine, aș ezita între rochia lui Scarlett Johanson și cea a lui Gwineth Paltrow.

    Happy WW, Elena, și mulțumesc pentru delectare !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Zina,ai făcut o alegere bună,și mie îmi plac!
      Zi frumoasă îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  3. eleganta la superlativ in tinuta mai ales :)
    Scarlett Johansson, preferata mea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpo mulțumesc,îmi place culoarea și croiala a lui Scarlett J.!
      O zi minunată îți doresc!
      Pup cu mare drag!

      Ștergere
  4. Buna, Elena!
    Preferatele mele din aceasta serie sunt cea a lui Galliano si cea a lui Laurent (cea neagra).
    Ziua minunata sa iti fie!
    Imbratisari si pupici cu drag!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Diana,cea neagră este foarte elegantă!
      O zi plăcută îți doresc,draga mea!
      Pup și îmbrățișez cu tot dragul!

      Ștergere
  5. :) Oare rochia din a cincea fotografie să fie cea mai faină? Hmmmmm ..... :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Am mai vazut cate ceva pe la TV sau pe net insa ideea de a le aduna inaceasta frumoasa selectie, e super tare!
    Te pup, Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Vulpița,prin ziare am văzut și eu,dar nu așa frumoase!
      O zi perfectă îți doresc!
      Pup cu mare drag!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Coco mulțumesc,sunt drăguțe amândouă!
      O zi faină îți doresc!
      Pupici.

      Ștergere
  8. Este creații mari. Foarte feminin. Spuneți sănătate și îmbrățișare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Gica!
      Zi superbă îți doresc!
      Pupici și îmbrățișări!

      Ștergere
  9. Deci Rosamuond Pike este superbă! Atâta feminitate, atâta lumină....în filmele în care am văzut-o a jucat roluri de femeie blândă, îmbrăcată mereu decent, ceea ce rar vezi la actrițele din ziua de azi.
    Te pupi dulce, ELENA! Foarte frumos articolul!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc MARIA,sunt de acord cu tine!
      O zi bună îți doresc!
      Te pupic dulce!

      Ștergere
  10. Unele " DA " unele " NU " . . . totuși multe sunt drăguțe :) .

    RăspundețiȘtergere
  11. Răspunsuri
    1. Mulțumesc,sunt de acord cu tine!
      Zi pe placul tău să ai!
      Cu drag!

      Ștergere
  12. Adorei este desfile, e depois...a saborosa chávena de chá com biscoitos!! Tudo a preceito... Parabéns,
    Um beijo
    Graça

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. Obrigado pela visita!
      Um belo dia, meu caro amigo!
      Beijos e abraços!

      Ștergere
  13. No,astea da!
    Urmeaza sa tin si eu niste cure,apoi niste cursuri de actorie sau sa gasesc o mina de aur si gata,imi iau si eu o rochie de genul...
    Pupici!

    Ma bucur ca al meu fecior mare a reusit sa rezolve calculatorul,iar acum mai pot vorbi si cu tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Angi,m-ai făcut să râd,nu ești singura!
      Îți doresc o zi minunată,draga mea!
      Cu mare drag te îmbrățișez!

      Ștergere
  14. O "colectie" de Oscar! Multumesc Elena!
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună seara !
    La această MFC Carmen ne-a dat întâlnire pe o pârtie de schi. E tare bine şi plăcut acolo, mai ales că la mine a plecat iarna.
    Să ai o noapte liniştită şi faină.

    RăspundețiȘtergere
  16. 1, 3, 4, 6 si 7 sunt preferatele mele din cele postate.
    Seara frumoasa, happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela mulțumesc,o alegere bună!
      Zi plină de bucurii să ai!
      Pupici.

      Ștergere
  17. am urmarit transmisia Oscarurilor in direct, impresionant eveniment!
    Minunate toaletele pe care le-ai ales aici, Elena draga :) preferata mea este rochia purtata de Emma Stone.
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc CARMEN,este deosebită,îți place culoarea ei!
      O zi pe placul inimii tale să ai,draga mea!
      Cu mult drag te îmbrățișez!

      Ștergere
  18. 4 8 si nouă mi s-au părut minunate !

    RăspundețiȘtergere
  19. Îmi plac mult, Anna Kendrick, Cate Blanchett, Margot Robbie!
    Mulţumiri, Tizo, draga mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc dtraga mea,Tiză,sunt drăguțe și mie îmi plac!
      Un sfârșit de săptămână minunat vă doresc!
      Vă îmbrățișez cu mult drag!

      Ștergere
  20. Toate sunt frumoase!
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. IULISA mulțumesc!
      Weekend plăcut să ai!
      Cu același drag te pup și îmbrățișez!

      Ștergere